3 Ekim 2010 Pazar

sulu bir gün...

Dün sabah denizde yüzdük, öğleden sonra Düden Şelalesi'nde akan suların rüzgarıyla serinledik, akşam su dansını seyrettik. Çok sulu bir gün oldu. Peki biz bunları neden yaptık. Bu yaz evlenen kuzenim ve kayınvalidesi kuzenimin işi dolayısıyla buraya geldiler, onlarla gezdik, dolaştık.



Burası şelalenin dökülen kısmının yanı ve su dümdüz. Ve şahane bir rengi var. Yasak tabi ama suya girmemek için insan kendini zor tutuyor.









Yürüdüğümüz yolda hop oradan hop buradan geçen sular belli yerlerde birleşiyordu.

Su bazı yerlerde köpük köpüktü,



Bazı yerlerde pürüzsüzdü.





Yani sonuç olarak ben yazla yüzerek vedalaştım, sonbaharla uzlaştım.

16 yorum:

  1. Şeker pembem ne güzel yüzerek vedalaşmışsın biz burada daha anlamadan vedalaştık yazla.Havalar soğudu bile.

    Şelale fotoları süper gelip görmek isterdim.

    YanıtlaSil
  2. ekım oldu denız hala cok guzel dımı :)) bende kemerde yasıyorum ...cok oldu selaleye gıtmyelıı..

    YanıtlaSil
  3. pinkycim yaa, pürüzsüz olan su ne kadar güzelmiş, çook gitmişiz biz küçükken oralara, kısmet olur mu bigün gidelim yine :)

    YanıtlaSil
  4. --> akşamları artık burası da oldukça serinledi Kelebeğim. bir gün gelirsen gezdiririm ben sana her yeri :)

    --> bu sene yaz bitmek bilmedi Corcorella. bende uzun süredir gitmiyordum şelaleye. havalar sıcakken gitmeni tavsiye ederim, soğuk oluyor akan sulardan :)

    --> ben de en son küçükken gitmiştim :) sen gelirsen birgün yine gideriz Sedacım :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yer ya! doğa harikası!
    kapanış cümlende pek hoş ;)

    YanıtlaSil
  6. vallahi doğa harikası Seyhancım. bir de su taşa toprağa hükmetmiş. taşlara şekil vermiş. acelesi var gibi akıyor. değişik bir yer.

    bu sene sonbaharı kolay kabullenince böyle oldu ;)

    YanıtlaSil
  7. Of yorumum gitmedi diyordum ki keşke hep yaz olsa suya denize yakın olsak :(

    YanıtlaSil
  8. aah keşke ama her şeyin var bir sonu :(

    YanıtlaSil
  9. gel bacım :)

    ayh seda sayan gibi oldu bu :S

    YanıtlaSil
  10. Oh ne güsel olmuş Pinky'cim bu:)
    Biz de yağmurla başladık yine sulu ve çıldırmış İstanbul trafiğine:(

    YanıtlaSil
  11. Serin serin güzeldi :)
    Allah kolaylık versin size Kutucum. hem ıslak hem kalabalık aynı anda zor.

    YanıtlaSil
  12. ama böyle kıskandırmak olmaz ki Şeker Pembem yaaa! oralarda olasım geldi... Kuşun için çok üzüldüm, eminim bir kuş cenneti vardır...

    seni sobeledim Prenses, bir ziyaret ediver beni :)

    YanıtlaSil
  13. burada da soğudu artık havalar. kıskanma canıım. gelirsen götürürüm seni oralara :)

    teşekkür ederim Sibelcim. umarım vardır bir cennet. rüyada gibiyim hala :(

    hemen uğruyoruum..

    YanıtlaSil
  14. çok güzelmiş bayıldım.ben de Kurşunlu Şelalesi'ne gitmiştim ve çok beğenmiştim :) suyun rengi şahane.

    YanıtlaSil
  15. Kurşunlu Şelalesi'de çok güzel Unicorncum. tabi hepsi suyun güzelliğinden :) su olmasa ne yapardık.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)