30 Kasım 2010 Salı

ben bugün...



Fotoğrafların arkasına tarihlerini yazdım.

Yaz anılarımın hepsini sırasıyla dizdim albüme, bakıp bakıp iç geçirdim. {Anı dondurmak güzel şey}

Yeni gezilerin hayalini kurdum.

Bir büyük poşet balık krakere hücum ettim ara öğün niyetine ama yok canım mümkün değilmiş hepsini yemem, ilk çeyrekte pes ettim.

Güzel eller gördüm, tiyatro izledim.

Odamın tozunu attırdım.

Arada gaipten sesler duydum adımı çağıran O_o

Ve sabahtan şu saate kadar şurayı dinledim, güzel sesler duydum.

Şimdi gidip elmalı turta yapmalıyım. Ayh bu evin işi hiç bitmiyor :P {Laf söyledi balkabağı}

5 yorum:

  1. o diil de o tarihler bundan bilmmekaç yıl sonra çok daha anlamlı olacak.

    YanıtlaSil
  2. keşke saatlerini de yazsaydım dediydim ben bir de :))

    YanıtlaSil
  3. Fotoların arkasına tarih yazmak süper,bu sabah ben de öyle bir fotonun arkasına baktım bir an geçmişe gittim.

    YanıtlaSil
  4. bitmezz bitmeezz :))
    balık krakeeeerr :)

    YanıtlaSil
  5. --> o ana gitmek ne güzel değil mi Kelebeğim :)

    --> bu aşk bitmeezz Seyhancım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)