3 Kasım 2010 Çarşamba

ben yapmadım bilinçaltım yaptı...

Neyi mi?

Pembe gökyüzünü elbette. Çünkü herşey kendiliğinden gelişti.

Şimdi ben böyle bir kolye yaptım. Zamanlamasını kolye kendi yaptı.



Uzun zaman önce havayla temas edince kuruyan bir seramik hamuru almıştım. Bir şeyler yapmaya fırsatım olmamıştı ama geçen gün ilk defa elime aldım, oynadım oynadım, kuruyunca azıcık ıslatıp yine oynadım çocuk gibi, oyun hamuru oynar gibi. Çok güzel bir şeymiş. İnsan neler neler yapar isteyince.

Bir de böyle güzel bir boğaz manzarası satın almıştım :) Kafamda bir şimşek çaktı ikisini birleştirdi. Şimşekler hep ayırmazmış ortadan ikiye ↯



Seramik kuruduktan sonra akrilik boyayla boyadım. Sonra vernikledim ve o da kuruyunca kalbimi boğaza arka fon yaparak kolyemi tamamladım.

♥Çok sevdim ben bu işi.

İstanbul pembe kalbimde, ♥kalbim♥ İstanbul'da. Gerçekten...


*Kalbim gizli özne ;)

10 yorum:

  1. Çok şık olmuş eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cok hos olmus. Ellerine saglik;)

    YanıtlaSil
  3. ayıp olmazsa sorabilirmiyim? boğaz manzarası kolyeyi nerden aldınız acaba? çok şeker olmuş ayrıca elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş Şeker Pembem, tam senlik :)

    YanıtlaSil
  5. ben buraya yorum yazdım mı yazmdım mı hatrlamıyorum ya ne saftirik oldum ben:)

    çok gzel olmuş meleğim benim güle güle kullan...

    benmde sırada bekleyen kolye psotum var:):)

    YanıtlaSil
  6. --> çok teşekkür ederim Belgin Hanım :) sevgiler..

    --> çok teşekkürler Yağmur :)

    --> yok canım neden ayıp olsun :) kolye olarak değil de kolye ucunu ve zinciri ayrı ayrı aldım takı malzemesi satan dükkanlardan. ayrıca teşekkür ederim Dıydıycı Hatun :)

    --> Çok teşekkürler Tibetciğimin anneciği :) pembe kalbimi tasvir ettim işte :)

    --> bu ilk yorumun kuzum :) olur öyle bende okuyup yorum yazmayı unutuyorum çoğu zaman. teşekkür ederim, hadi senin kolyeleri de görelim Pofişciğim :)

    YanıtlaSil
  7. gizi öznen olayım anamm :) sapıkdamlo

    YanıtlaSil
  8. yihihi :) aman efendim kimler gelmiş :)

    YanıtlaSil
  9. OH MY GOD diyorum,muhteşem bir kolye!kalbin istanbulla bir sevdiğin herşeyle ömür boyu pembe kalsın...

    YanıtlaSil
  10. hepimizin kalbi hep pembe olsun inşallah Pretty :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)