21 Kasım 2010 Pazar

işte geldim buradayım...

Aslında hep buradaydım.

Sevgilim buradayken çok fazla internete giremedim ve gidişiyle bir rehavet çöktü üstüme, yazamadım. Ama buradayım yani hayattayım.

Uzun süre kendi bloguma girmeyince ne diyeceğimi bilemedim :) Durun ben ısınma turları atadurayım iki ileri bir geri.


Fotoğrafın konuyla alakasına gelirsek bir alakası yok :) Her zamanki hali. En çok cupcake ve kurdela çizmeyi sevdiğimi anladım. Hatta bu fotoğraftakinin baş parmağı sabit kalırken, diğerlerinin pembe olması daha güzel oluyor. ♥Pembe gönlüm sende♥


Öyle işte.

Ojem renkli, içim biraz siyah-beyaz.

Ama çok şeker işlerle uğraşıyorum, hamurlar filan.

Pek yakında ;)

8 yorum:

  1. ayy hic gitme yaaa, kisa kisa olsa da sen yaz, pek bi keyifleniyorum ben seni gorunce ;)

    YanıtlaSil
  2. ayy canimuu sağolasın kuzum. aynen ben de seni görünce keyifleniyorum :)

    YanıtlaSil
  3. çabuk bozuluyo mu peki bunlar?Tırnaklar yani?

    YanıtlaSil
  4. tam olarak kuruyunca hiçbir şey olmuyor Denizcim. bayramın ilk günü yaptım, deseni hala kullanıyorum. silmeye kıyamadım :)

    YanıtlaSil
  5. valla bence de bu kadar uzun kaybolma, her yazına yorum yapmasam bile, emin ol keyifle okuyorum :)

    YanıtlaSil
  6. biliyorum Sibelcim teşekkür ederim :) tamam uzun kaybolmalar yok ;)

    YanıtlaSil
  7. Sıkma canını sakın,zaman çabuk geçer.

    Özletme kendini sık sık yaz ki zaman da geçsin Hamarat Pinkimmm

    YanıtlaSil
  8. şimdi o değil de yanımdan her ayrılışındaki hüzün var Kelebeğim. yoksa öyle bir geçer zaman ki değil mi :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)