23 Kasım 2010 Salı

mini mini bir mim donmuştu, pencereme konmuştu...

Sevgili Unicorn mimlemiş beni. Tekrar teşekkür ederim, çok sevdim bu mimi :) Uzun süredir böyle sorulu cevaplı bir mim almamıştım.

Yaparken düşündüm, taşındım, birazda kaşındım. Bakalım ne cevaplar vermişim.

1-En sevdiğiniz kelime : Sevgilim.

2-Nefret ettiğiniz kelime : Turanj, oranj.

3-Ne sizi heyecanlandırır? : İşaretler ve mucizeler.

4-Heyecanınızı ne öldürür? : Heyecanıma ortak olunmaması veya heyecanımın anlaşılmaması.

5-En sevdiğiniz ses : Doğanın sesleri.

6-Nefret ettiğiniz ses : Fren sesi, ambulans sesi, düşen bir şeyin sesi, kalabalık ortamlardaki uğultular, bağırışmalar.

7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? : Madencilik. (Allah kolaylık versin, sabır versin madencilere)

8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmayı isterdiniz? : Uçmak isterdim, rüyalarımdaki gibi kollarımı kurbağa yüzer gibi yaparak uçmak isterdim.

9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz? : Dünyaca tanınan süper yetenekli bir sanatçı. Ama biraz aç gözlü bir sanatçı. Sanatın her dalından anlıyor :)

10-Nerede yaşamak isterdiniz? : Anguilla adasında.

11-En önemli kusurunuz : Böyle adlandırmayı sevmiyorum ama sakarlığım. Biraz tezcanlıyım.

12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz : Zaman zaman çıkagelen tatlı düşkünlüğüm. Yerken iyi ama :)

13-Kahramanınız kim? : Mustafa Kemal Atatürk.

14-En çok kullandığınız kötü kelime : Ne bileyim. (Böyle söylediğimde bana umursamazca davranıyormuşum gibi geliyor,kızıyorum kendime.)

15-Şu anki ruh haliniz : Cevabı dört kere değiştirdikten sonra diyebilirimki, gel-gitli yani değişken.

16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler : Anı kaçırma ve anı yaşa.

17-Mutluluk rüyanız : Sevdiklerim etrafımdayken bulutların üstünde gibi mutlu ve huzurlu bir hayat.

18-Sizce mutsuzluğun tanımı : Yolunda gitmeyen işler ve hayalkırıklıkları.

19-Nasıl ölmek isterdiniz? : Acısız, kansız, silahsız, huzurla.

20-Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz? : Ooo Pinky hanımlar da gelmişler, hoşgelmişler. Kanatlarınız size çok yakışmış :) Yazlığınız sağda, kışlığınız solda. Aileniz ve sevdikleriniz arkanızda. Kameraya gülümseyiin.

Eveet, bu kadarmış.

Şimdi gelelim benim mimlediğim bloglara.

Pofidik Şekerim
Tibet Diyarı
Seyhandan

Sizi mimledim, kolay gelsin :)

5 yorum:

  1. Allah'ın sevdiği kulu :))) güldürdün beni :)))
    en kısa zamanda cevaplayacağım canım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. bugün mim günüm eve gidip mim yapıcam, bunu da yabarım gaza gelmişken :Pp

    YanıtlaSil
  3. --> rica ederiim Sibelcim, güldürdüysem ne mutlu bana :)

    --> o zaman seni de mimledim pikaçuuu :)

    YanıtlaSil
  4. içime doğmuş ayol nasılda bildim mimlendiğimi :))

    bu mim yanıtlanmıştı fekat pinkycim diğer paslayacağın mim şimdiden kabulum olsun :)

    YanıtlaSil
  5. aa öyle mii. o zaman tamam bir dahakine inşallah Seyhancım :) ama o zaman ben gidip onu okuyayım :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)