6 Kasım 2010 Cumartesi

şimdi hazırlık, yarın gezmece tozmaca...

Yirmi gün sonra (yook yok olmaz maç var), iki hafta sonra (yok canım daha erken de olabilir) iki gün sonra derkeen, sevgilim yarın sabah buraya geliyor :)

Bir anda oldu bitti plan yapıldı.

Ve evin altından girdik üstünden çıktık. Daha kaldırılmamış olan yazlıkların bir kısmını {daha içimizde yazlık, üstümüzde hırka türünde giyiniyoruz}, deniz takım taklavatlarını bir çırpıda kaldırdım {bikinilere, peştemallere veda demek bu}, sonra hoop bir temizlik, bir lavanta kokulu sular seller derken, daha şimdi bir mola verip oturabildim bir göz gezdireyim diye.


Bu tatlı tatlı uyuyan kedi fotoğrafı, sevgilimin bir önceki gelişindeki Kaleiçi gezimizden..

Birazdan çıkıp unuttuklarımı almam, mis kokulu kurabiyeler yapmam, olmadı sarma sarmam gerekiyor.

Ve asıl konu, bu ziyaretin sebebi sevgilimin askere gidecek olması. Daha 1,5 - 2 ay var ama ikimiz için de en uygun zaman buydu. Hem hava da çok güzel, tam gezmelik :) Yani işte güneş çok yakıcı, gölgeler serin. Sevgiliye valiz hazırlanırken yardımcı olmak adına çelişkili cümleler kurmamın sebebi budur.

Biraz gezeceğiz ama önce nerelere gitsek sorusuna cevap bulmamız lazım. Buralardayım ben yine :)

11 yorum:

  1. aklıma bülent ersoy'un şarkısı geldi direkt. sefam olsun ooh ooh ablan kurban olsun Seyhan sana :D

    YanıtlaSil
  2. Gözün aydın Pinky'cim, iyi gezmeler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. sağol Kutucum sis yüzünden biraz rötara uğradı gezmeler ama sağlık olsun artık :)

    YanıtlaSil
  4. gözün aydın, allah şimdiden kavuştursun penpeinsan. ayrıca yazlıklara veda haa nihohohoho çok sevindim yetti gariii :D

    YanıtlaSil
  5. kavuşturdu niyahet Damlocanım :)

    nihihihi hepsine veda etmedim ama henüüüz :))

    YanıtlaSil
  6. Hamarat Pinkim benim ya her şeyden anlar,her telden çalar elinden her iş gelir.

    Gözün aydın Pembe şekerim.Benim yerime de gez toz.

    Not:Bundan sonra her yaptığınız aktiviteyi benim yerime de yapın diyeceğim:)))

    YanıtlaSil
  7. sağol güzel Kelebeğim :)) merak etme, herşeyi senin yerine de yapıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  8. iyi gezmeler:)kedişe bayıldım zaten:)

    YanıtlaSil
  9. --> Le garçon avec les lunettes, thank you :)

    --> teşekkürler CMOS :) kediş yaa, ellerinin duruşu bitirmişti beni :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)