24 Kasım 2010 Çarşamba

su yeşili ve açık mavi ojelerim...

Ben bu ara oje karıştırmaya da merak sardım. Burada bulamadığım renkleri kendim yaptım.

Tamam o bildiğimiz markaların renklerinin aynısı olmadı ama tam istediğim gibi bir su yeşili elde ettim. Fotoğraflarda tonu biraz açık bile çıkmış.



Tek yapmam gereken koyu kıvamlı bir beyaz ve bir yeşil oje almak oldu. Sonra onun içine 4-5 damla mavi, 10 damla yeşil ekledim. Oldu güzel bir su yeşili.



Aynı şekilde daha önce mavi de yapmıştım. Hani iki post aşağıdaki ojem. Bunda da yine beyaza 4-5 damla lacivert damlattım, çok şirin bir mavi elde ettim.



Bunlar da yanyana gelmiş halleri.



Ayrıca bu lacivertte kendi başına çok güzel bir renk. Geçen kış çoğunukla bunu ve siyahını kullandım.

Yapımda emeği geçen Alix Avien 217 (yeşil) ve Alix Avien 163 (lacivert) 'e çok teşekkür ediyorum :)

11 yorum:

  1. golden rose 94 numarayı da denemelisin,oje kıvamı da çok iyidir.

    YanıtlaSil
  2. lütfen ojeleri kendinin sürmediğini söyle lütfen :))

    YanıtlaSil
  3. Hamarat diyorum becerikli diyorum başka bir şey demiyorum;)

    YanıtlaSil
  4. --> tamam tarih 84 bir dahakine ona da bakayım ben, teşekkürler :)

    --> yaa niye Seyhancım yaa ben sürdüm. o bişeymi ben ilkokuldayken bayramlarda geleneksel olarak parlament mavisi ojemi sürerdim dışına taşırmadan :D amma süslüymüşüm

    --> ihihi sağol canım :) bir el atmadığım oje üretimi kalmıştı değil mi Kelebeğim :))

    YanıtlaSil
  5. ay alllaaam. öldürecek bu kız beni. ben var olan oceyi bile sürmeye acizkenn. isyanım var uleeeyn

    YanıtlaSil
  6. orada olsaydım gelir sürerdim ben senin oceni. başkasına sürmeyi de çok severim :))

    YanıtlaSil
  7. ama o ellere de o oje çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  8. çok naziksin Mercancım, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  9. güzel renkler elde etmişsin pudra mavisi çok hoş :d

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim youknow. bulamayınca yaptım işte bir şeyler :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)