22 Kasım 2010 Pazartesi

yapımı devam eden seramik ağaç süslerim...

Geçtiğimiz yılbaşından sonra kendi süsümü kendim yapmaya karar vermiştim ama keçeden yapmak istemiştim. İnternetten istediğim keçeler gelmedi, burada hayalimdeki
renkleri bulamadım vs. derken yapma isteğim bayağı bir sekteye uğramıştı.

Amma velakin bu seramik hamurunu elime alınca seramikten süsler yapmak geldi aklıma. Ve şöyle şeyler çıktı ortaya. Tabi bunlar ham halleri. Kurudular ve boyanmayı bekliyorlar.



Ben bu şekilleri şablon kağıtlar kesip, hamurun üzerine şablonu koyup, bıçakla hamuru keserek elde ettim. Çok zor olmadı ama bu şekillerde kurabiye kalıpları olsaydı tıkır tıkır oluverirdi.



Boyama kısmı daha zevkli olacak sanırım. Boyayıp göreceğiz :)

Arada da 1 fincan, 2 gül, 2 pötibör bisküvi, 1 kitabım oldu aksesuar yapmalık. Nasıl sevdim ben bu işiii :)

Not: Söylemeyi unutmuşum, seramik hamurum şunun aynısı. Havayla kuruyor. Yaparken hafif ıslatılıp kuruması engellenebiliyor. Çok kullanışlı.

15 yorum:

  1. merhabalar :)
    ben de dün akşam bu hamurlarla uğraştım niyeyse şablon kesmek aklıma gelmedi, ondan bayağı bi zorlandım. Çok güzel olmuş bunlar çok :)Elinize sağlık boyanmış halleri de çok güzel olur eminim :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba çok güzel gözüktüklerini söylemeliyim öncelikle,şablon fikrini bende deneyecem,böylesi fimodan daha hesaplıdır sanırım boya olarak ne kullanıyorsun acaba?

    YanıtlaSil
  3. aa ama ben sinir oluyorum böyle becerikli insanlara !! :))

    YanıtlaSil
  4. --> daha da aşmak istiyoruum Sibelcim :)

    --> çok teşekkür ederim Battadol :) internette çok güzel şablonlar var, ben en kolaylarını seçtim daha az girintili çıkıntılılarını :)) bitmişini ben de heyecanla bekliyorum.

    --> merhaba Benden Bişeyler, teşekkür ederim :) bu fimodan daha iyi çünkü daha yumuşak ve havayla kuruması çok güzel. boya olarak akrilik boya kullanıyorum. bir ara ahşap boyuyorduk, yani ondan kalan nam-ı diğer ahşap boyalarını kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. pek güzel görünüyorlar :), hamurda olsa yemek istedim :)

    YanıtlaSil
  6. hiii pinkycan ne güzel olmuş bunlar :) ben de yapmak istiyorum desem de sen bana inanma, tembelimdir çok :) hadi boya da göster yine olur mu ?

    YanıtlaSil
  7. çok şirinler...fincanla bisküvide imrendirici doğrusu...bende faberin ligt hamuruyla yapıyorum.onunlada çok rahat oluyor,sadece az yoğurup merdaneyle açıp kretuvarla kesiyorsun onuda tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. --> aklıma da geldi yenilebilenini mi yapsam diye İkiz Bebekcim :)

    --> yaparsın yaa bi eline alsan. benim de elime almam çok uzun sürdü çok çalışkan sayılmam :) kısa zamanda boyayacağım Sedacım az kaldı ;)

    --> teşekkür ederim Zeynep Bayram :) sanki Faber'i de gördüm bir yerde, bir dahakine ona da bakayım. hıh işte kretuar da olsaydı daha iyi olacaktı, maket bıçağıyla bir yere kadar :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim Unicorncum :) güzel görünüyor bu mim.

    YanıtlaSil
  10. hiiii, coook guzel bunlar yahuuu :) guven'e dedim beni doktoradan al pinkisin yanina ver, ama olmaz dedi, ama benim hala umudum var :) geliyorum cirak olarak :)

    YanıtlaSil
  11. o zaman kurabiye kalıp araştırmasının istanbul ayağı başlamıştır efendim.

    YanıtlaSil
  12. Hamarat diye boşuna demiyorum;)

    YanıtlaSil
  13. --> hahahah :))) ay sahiden geeel, beraber atölye açalım :) ne çok eğleniriz :D

    --> ay Damlocanııım teşekkür ederiim :) ama sana zahmet olmasıın. ben de internetten bakıyorum bulamadım hiç.

    --> beni sizler yarattınız Kelebeğim :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)