8 Aralık 2010 Çarşamba

aslında kısaca bahsedecektim...

Çok güzel, çok şirin bir diziyi izledim, bitirdim. Dizi dediysem bizimkiler gibi yüz küsür bölüm değil, 16 bölüm ve her biri bir saat. Hiç bitmesin istedim. Kaç gündür her boş vaktimde kendimi dizi izlerken buldum.



Dizi dizi deyip duruyorum, adını yazmıyorum. Dizinin adı Personal Taste. Lee Min-Ho ve Son Ye-Jin adlı oyuncular esas oğlan ve esas kızı canlandırıyor. Son Ye-jin'i daha önce A Moment to Remember adlı filmden hatırladığımı ve o filmi çok beğendiğimi belirtmeden geçmeyeyim.



Şimdi ben ne desem spoiler olur. Kısaca romantik-komedi diyebiliriz. Aşk, entrika, yanlış anlaşılmalar, sevenleri ayırmalar... Hepsi bu dizide :p

Uzun süredir Kore sinemasına merak sardım Seyhan sayesinde. Bu diziyi de O'nun şu postundan hemen sonra izlemeye başladım. Kore sinemasına ilgim kaç sene önce Trt sayesinde olmuştu ama Seyhan tavsiyeleriyle devamını getirmemi sağladı. Teşekkürü bir borç bilirim :)

Trt'de ne izlediğime gelecek olursak belki siz de rast gelmişsinizdir, Saraydaki Mücevher adında geleneksel Kore kültürünü, mutfağını, tıbbını ve saray hayatını anlatan bir diziyi izliyordum severek. Kore kültürü işte o zaman ilgimi çekmeye başlamıştı. Şimdi Uzak Doğu'yu hepten merak ediyorum.

Ayrıca izlediğim bir sürü filmden sonra söyleyebilirimki drama konusunda gerçekten çok başarılılar. Tavsiye ederim, kaçarım :)

7 yorum:

  1. Syhnmdan sonra seni de sardı çekik gözlüler;))

    YanıtlaSil
  2. --> sorma, neredeyse gözlerim çekilecek Kelebeğim :D

    --> evet çok güzel, çok hanım hanımcık Niyancım :)

    YanıtlaSil
  3. DVD'de mi izledin Pinkycim?

    YanıtlaSil
  4. http://www.yeppudaa.com/showthread.php?t=7509 bu siteden izledim Denizcim.

    YanıtlaSil
  5. ilginç görünüyor.hiç denemedim kore dizisi izlemeyi.ama merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. daha fazla film ve dizi hakkında yorumları merak edersen Seyhan'ın blogunu tavsiye ederim Unicorncum. güzel film önerileri var. ben izlediğim filmleri anlatmak konusunda tembelim ama Seyhan hepsini anlatıyor :) http://seyhandan.blogspot.com/search/label/g%C3%BCney%20kore

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)