10 Aralık 2010 Cuma

beklenen gün geldi çattı...



Sevgilimin askerlik durumu belli oldu artık. Erzurum Palandöken'de kısa dönem askerlik yapacak.

Bildiğiniz üzere karlı, kışlı, soğuk bir memleket Erzurum. İkimiz de orada hiç bulunmadık, iklimini yaşamadık, bilmiyoruz. Sevgilim yaşayacak, ben de anlattıklarından yaşadıklarını hissetmeye çalışacağım. Küçülsem, parmak kız olsam, cebinde taşısa beni keşke :)

Allah kolaylık versin, güç versin sevgilime ve tüm askerlere. Herkes hayırlısıyla görevini yapsın ve sağlıklıca dönsün evine inşallah.

*Görsel şuradan alınmıştır.

12 yorum:

  1. hayırlı olsun şekerim..
    soğuktur ama sayılı gün çabuk geçer. bi bakmışsın dönüş yazısı yazıyorsun ;)

    YanıtlaSil
  2. Canım Allah hayırlısı ile gidip gelmeyi nasip etsin,çok soğuk Erzurum ama geçer gider zaman,belki bir ara sen de gidersin oraya;)

    YanıtlaSil
  3. amin cnm diyorum, şimdiden hayırlı tezkereler ;)

    YanıtlaSil
  4. Allah kavuştursun canım :) ama o ankarada alışmıştır soğuğa

    YanıtlaSil
  5. --> teşekkür ederim Unicorncum :)

    --> sağol Seyhancım, iple çekiyorum dönüş yazısını :)

    --> teşekkür ederim Kelebeğim :) ama hava şartları ve mesafe yüzünden gidebilecekmiyim bilmiyorum :(

    --> teşekkür ederim Cecilia :)

    --> sağol Damlocanım :) evet evet Ankara'nın soğuğuna alıştı kaç senedir, idamanlı :)

    YanıtlaSil
  6. allah kavustrusun pinkisiiim, sanki erzurum guzel yermis gibi geliyor bana, oyle canlaniyor aklimda, memleket goreceksiniz fena mi. kisa donem olmasi apayri guzellik olmus :) canin sikilirsa biz hep buradayiz ;)

    YanıtlaSil
  7. evet Canimu kısa dönem olması çok iyi oldu, mayısta dönmüş olacak kısmetse :) bana da güzel bir yer gibi geliyor ama bakalım O'ndan nasıl dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. allah kavustursun su gibi akip gecsin umarim:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim Beste. dediğin gibi su gibi akıp geçer inşallah bu zaman :)

    YanıtlaSil
  10. Başlamak bitirmenin yarısıdır :) Hayırlı olsun Pinkycim

    YanıtlaSil
  11. :) teşekkürler Denizcim.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)