23 Aralık 2010 Perşembe

I ♥ google earth...

Durup durup sevgilimin yanına gidiyorum, geliyorum :) Gezip geliyorum 1249 hatta daha fazla uzağımı. Çok uğraştım ama hiç belli olmayan adresten buldum kışlayı. Bir kaç facebook grubundaki fotoğrafın ve kargocunun yardımı dokundu. İyi ki askerler fotoğraflarını yüklemişler o gruplara. Nerede yatıyor, nerede oturuyor görebiliyorum :) Yaa çok merak ediyorum ne yapayım.

Google earth çok sevdiğim bir aktivite. Evet aktivite :) Aynı heyecanla geziyorum senelerdir. Merak ettiğim yerlere gitmiş kadar oluyorum. Bazen kardeşimle okyanusta küçük adacıklar arıyoruz, hayat var mı bakıyoruz.

Ah bir de denizlere bakarken kıyıdan uzaklaştıkça paniklemesem, açık denizlerde o büyük balıklar çıkıp beni yutuvereceklermiş gibi, boğuluyormuşum gibi hissetmesem. "Şu karaltı balina olabilir mii", "kaç kaç kaç" nidalarım art arda sıralanıyor. Yalnızsam direkt çarpıya basıyorum. Kaşınıyorum ama. Amacım balık görmek, tabiki korkacağım. Hem yazın denizde arkadaşımla dubalarda sohbet ederken farkettim, yalnız değilmişim :)

Ve şimdi bir cesaret tek gözümü kapatıp gittiğim Ducie adasındayız. Güney pasifik okyanusunun göbeğinde iğne ucu gibi bir yer.



İşte böyleee. Hadi ben geri taburuma döneyim :)

5 yorum:

  1. benim hiç aram yok senin aksine.
    ne kdr çok görmediğin yer olduğunu farkediyor sonra moralim bozuluyor.

    bu arada çekiliş talilisi senmişsin!!!
    çok sevindim çok sevindim :D

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar ayrıntılı gezi yapmak hiç aklıma gelmemişti :)))

    YanıtlaSil
  3. --> yaa sorma Seyhancım ben de üzülüyorum gidemediğim yerlere bakarken ama gdeceğim günlerin hayalini kurarak teselli buluyorum ;)

    ay evet evet ben kazandım :D seninde sayende çekilişi gösterdin bana, teşekkür ederim.ben de çok mutluyum )

    --> hem de ne ayrıntılı Sibelcim :) oo nereleri geziyoruz, neler yapıyoruz bir bilsen. 5 sene önceki hali 5 sene sonraki halini inceliyoruz mesela. gece-gündüz falan. teknolojinin gözünü seveyim :D

    YanıtlaSil
  4. İlahi Pinkim,sen çok yaşa emi?

    YanıtlaSil
  5. ihiihi hep beraber çok ve sağlıklı yaşayalım Kelebeğim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)