11 Aralık 2010 Cumartesi

Pinky'nin hava raporu...



Dün geceden beri aralıklarla yağmur yağıyor ve bütün hafta yağmaya devam edecekmiş. Az önce güneş açtı ama yağmur hala ince ince devam ediyordu. Fotoğraf az önce çekildi.

Bu havalarda en cici ev kıyafetlerimi giyip film seyretmeyi, kitap okumayı, battaniyeye sıkı sıkı sarılmayı seviyorum.

Sizin oralarda hava nasıl, kar yağdı mı, yerlerde birikti mi?

Ben neredeyse çeyrek asırlık hayatımda toplasan 5 kere kar görmemişimdir. Eğer bu aralar karla oynar, keyiflenirseniz benim için de oynayın olur mu? Keyfiniz yerinde olsun.

Ve sokakta yaşayan hayvanlarımız için biraz yiyecek ve bir kap su koyup, suyun içine donmaması için birkaç damla yağ damlatmayı unutmazsanız sevinirim.

Mutlu haftasonları (*^_^)

9 yorum:

  1. burası çok fenaa kansızlığım tavan yaptı ve ben donuyorum sutop.

    YanıtlaSil
  2. burada sabah 3 gibi kar yağdı ardından yağmur.arka bahçe yağmurdan önce biraz beyazladı.yağmurla bir şey kalmadı ama inanılmaz soğuk şeker pembem.

    YanıtlaSil
  3. --> ben de aynen öyle üşüyorum. zencefilli bir şeyler ye, iç ve pekmez iç Damlocanım :)

    --> daha tam tutmadı yani. dikkat edin kendinize Kelebeğim, sıkı sıkı sarın sarmalananın dışarı çıkmak zorunda olduğunuzda.

    YanıtlaSil
  4. bende bu havalarda aynı senin gibiyim.. tüm gün yatıp kitap okudum, hedefimi tutturdum şimdi filmimi izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  5. --> sen hızlısın bugün ben tembel çıktım. tam ne güzel izliyordum önerdiğin filmi uyku bastırdı, gece izleyeceğim ama güzeldi ;)

    YanıtlaSil
  6. bizde de hava soguk ama pek bi acik, pek bi guneslik ortalik :)

    YanıtlaSil
  7. buz gibi soğukken ısıtıcı bir güneş olması ne güzel oluyor oluyor. iki gündür burası da öyle Görkicanım :)

    YanıtlaSil
  8. ayyyyyiii bloguna bayildimmmm
    cicekli diil ama pembe benekli cok guzel .)))

    sevgilerrrr .)

    ps: nolur sakin bozma sablonuuu

    gittim .)

    YanıtlaSil
  9. beğenmene sevindim Lolla. uzun süre bozmayı düşünmüyorum ya bakalım ne zaman sıkılacağım :) sevgiler :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)