31 Aralık 2010 Cuma

yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl sizlere mutlu olsun...

Sevgilime ilk kargo ve yeniyıl kartımı yolladım. Kargom ulaştığı zaman o kuşun yerinde olmak istedim.



Evimizi süsledik.







Tırnaklarımı süslendim.



Aslında kendim bir yılbaşı kurabiyesi tarifini deneyecektim ama markette Dr.Oetker'in hazır karışımını görünce almadan edemedim. Yanında bir de süsleme glazürünü aldım.



Ve kurabiyeleri yaptım. Gingerbread adamlarım sevinçten halay çekiyorlar :)



Mis gibi airwick winter kokusu evi sardı. Kurabiyelerin yanına, tarçınlı çay eşlik etti.



Peçetelerimi kullanmazsam olmaz tabi.



Geyiklerimi yakama taktım, geyiğimiz bol olsun diye :)



Ağacımın altına, geyikli köşeme kurulacağım birazdan.




Ve şimdi sevgilimle konuştum :) E daha ne olsun.

Hepinizin yeni yılı kutlu olsun! İçinizden geçen tüm dilekler gerçek olsun!

Çoook mutlu, biten yıldan daha mutlu, pespembe bir yıl yaşamanız dileğiyle...

Sevgilerimle ;)

12 yorum:

  1. Mutlu huzurlu sağlıklı neşeli bol aşklı ve kavuşmalı iyi bir yıl diliyorum :D

    YanıtlaSil
  2. tam teçhizatla yeni yıla hazırlanmışsın.. iyi yıllar diliyorum sana kuzum.. öpücükler sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  3. --> teşekkür ederim Joey'cim. daha mutlu yıllar senin olsun :D

    --> tepeden tırnağa hazırlandım :p sana da mutlu yıllar Seyhancııım. ben de çok öperim :)

    YanıtlaSil
  4. Canım neşe ile okudum seni:))

    Bayıldım her fotoya,her anlatıma,ama en çok kurabiyelerin halay çekmesine:))))

    Canımm çok güzel bir yıl olsun,hemencecik sevdiceğine kavuştuğun.

    YanıtlaSil
  5. yeni yılın kutlu olsun Pickycim, şahane bir post olmuş, her fotonun anı ayrı güzel.

    YanıtlaSil
  6. --> ihi sonra da midemde salsa yaptılar o halay çekenler :)) neşeyle okumana sevindim Kelebeğim, ben yazarken biraz buruktum ama yorumunu görünce ben de neşe doldum. inşallah tüm dileklerin gerçek olsun yeni yılda :)

    --> beğenmene çok sevindim :) Senin de yeni yılın kutlu, mutlu olsun İkiz bebekciim :)

    YanıtlaSil
  7. süüüüüüüpppppeeer!!! çok beğendim! kurabiyeleri özellikle:)
    iyi seneleer umarım bu yıl istediğiniz herşeye kavuşursunuz
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. en tatlısı kurabiyeler oldu ;)
    çok teşekkür ederim Cns'design, mutluluk ve sağlık dolu bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. hepsi harika :) Airwick'e de bak sen, o bile gündemden para kazanıyo

    YanıtlaSil
  10. yeni yıldan essential oil çıkarmışlar Denizcim :) mis gibi kokuyor vallahi

    YanıtlaSil
  11. 32 kısım tekmili birden hazırmışsın hakkaten ;)

    YanıtlaSil
  12. hem de nassıl Damlocanım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)