8 Aralık 2010 Çarşamba

you can't catch me, i'm the gingerbread man...



Ağacımın süslerini yaparken neden küçüğünü kolye yapmayayım diye düşündüm ve hemen minik bir gingerbread man yaptım. Aslında hep ağaç süsü ve kolye ucu niyetine şeyler yaptım. Bakalım, bittikçe göstereceğim.

Kolyem hazır, süslemelerim de yakında başlar. Cıvıl cıvıl dekorasyonları, heyecanı yeter bu zamanların. Tek burukluğu sevgilimin yeni yılda asker olacak olması. Güzel düşünelim, güzel olsun (*^-^)

Mindi Abair - Gingerbread Man

15 yorum:

  1. yılbaşı ağacı gibi dolanacaksın yani etrafta hı?
    ama çok şeker! cidden!

    pinky bak bu ilgini çekebilir diye düşündüm ;)

    http://kizsalmevzular.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. eveet, evde ışıklara dolanmışlığım, dans etmişliğim bile var benim bu ne ki Seyhancığım :D

    önerin için teşekkürler, hemen takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kuzumm sormayı unutmuşum ne oldu uzun dönem mi kısa dönem mi açıklandı mı:S

    nasıl güzel olmuş kolyen güle güle kullan süslemelerini de bekliyorum heycanla :)

    YanıtlaSil
  4. sağol kuzum, diğerleri pek yakındaa :)

    sınava girdi ama cuma günü açıklanacak. bakalım canım hayırlısı inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel olmuuuş :) eline sağlık canım! sevgilin de çabucak bitirsin askerliğini hemen dönsün yanına inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Unicorcum :) ve insallah çabucak geçer zaman canım :)

    YanıtlaSil
  7. Yenir ki bu dersin:))
    Hadi hayırlısı bakalım,demek cuma günü açıklanacak.

    YanıtlaSil
  8. :D kih kih kih

    heyecanla bekliyorum işte Kelebeğim, hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  9. valla harika olmus, ellerine saglik pinkisim, tek eksigin kirmizi sapkan gibi gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  10. dimiii bir de kırmızı sapka lazım Görkisanım :) hatta elf gibi dans etmek lazım :)

    YanıtlaSil
  11. Şimdiden Allah kavuştursun canım. umarım kısa dönem çıkar da çabucak bitiverir... seni öyle yılbaşı süsü misali göresim geldi :)))

    YanıtlaSil
  12. inşallah Sibelcim :) bekliyoruz bu gece açıklanmasını umuyoruz.

    belki görebilirsin beni yılbaşı süsü gibi. bi dekorasyon yapmayı planlıyorum kendime :D o zaman gösteririm sana.

    YanıtlaSil
  13. kuzum şahanee hele danteli.

    YanıtlaSil
  14. iihhhii Allah kavustursun en tezinden en hayirlisindan .)

    YanıtlaSil
  15. teşekkürlr Lolla :) hayırlısıyla inşallah tüm bekleyenler kavuşsun.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)