11 Ocak 2011 Salı

annemin dolabından...

Bugün annem kırmızı kaşe blazer ceketini giyip yanıma geldi. Annem yazdan beri 6 kilo verdi ve minyon olduğu için {evlendiğinde 47 kiloymuş :)} bayağı farkediliyor kilo verdiği. Şimdi ara sıra daha zayıfkenki kıyafetlerinin içine girip giremeyeceğini kontrol ediyor :) Bu sefer 27 sene öncesine gitmiş.

Ceket 38 bedenmiş, düğmesi daha ucundaydı ama bayağı içeri kaydırdık. Annem de seneler içinde kilo aldıkça içten dışa doğru kaydırmış düğmeyi. 38 beden deyince aklıma geldi, annemler eskiden 38 bedenden küçük kıyafet bulamazlarmış ve aldıklarını daraltırlarmış. Dedim ya annem 47 kiloymuş, beli bilezik kadarmış :)

Ver bakalım bir de ben giyeyim dedim ve sonuç budur;


Eteğimin üzerine bir ceket bulmak uzun zamandır aklımdaydı. Ceket elime geldi :)

Giymediği kıyafetleri hemen elden çıkaran annem senelerdir bu etek-ceket takımını nasıl saklamış bilmem. Sanırım çok sevmiş kırmızı ceketini. Ben de çok sevdim. Eteği ise arkadan yırtmaçlı, diz altı, dar kesim ve yüksek belli bir etek. Belli mi olur, belki birgün biraz tadilattan sonra onu da giyerim.

Sırtının bel hizasından başlayan ve omuz boyunca devam edip yine bel hizasında biten bir kumaş katı var. Cekete hava katıyor bu dikiş.



Ve çapa desenli düğmesine de bayıldım.



Bu kadar çok anlatınca anladım ki çok sevmşim :) İyi ki saklamışsın, teşekkür ederim anneciğim...

20 yorum:

  1. Valla süper süper iyi ki saklamış.
    Eteğin de ayrı bir güzel Pinkimmm;)

    YanıtlaSil
  2. cok guzelmish.hem moda devir ediyo zaten:) annelerimizin giydikleri shimdi moda oluyo.yeni bi sheyler cikmish gibi de anlatiliyo:)

    YanıtlaSil
  3. --> teşekkür ederim Kelebeğiim. eteğime de ilk görüşte aşık oldum :) bu renkleri sevdim bu kış.

    --> hahhahha :) doğru diyorsun AyGuncum. annem de hep derdi zaten saklayalım yeniden moda olur diye :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen:)) Bizde kizlarimiza sakliyalimmi ne? :P

    YanıtlaSil
  5. o zaman evdekilere diyelim ki bize bi dolab daha alsinlar :D

    YanıtlaSil
  6. kesinliklee, eğer saklayacaksak bir dolap şart olur :)

    YanıtlaSil
  7. woooowwwww diyorum lüle saçlımaaa....
    eteğinde harika!!!
    annenin beli bilezik kadarmış ama sende içine girdiğine göre ondan bi farkın yok bence:)

    maşallah güzel kuzuma:)

    YanıtlaSil
  8. çook teşekkür ederim Pofişiiim :)
    düşününce öyle gibi oluyor seviniyorum :) ama annem kadar olamam yine de. o tinimini hanımmış. gelinliği bana en son orta 1de olmuştu düşün :))

    YanıtlaSil
  9. ceket bi yana da, ne güzel saçların varmış senin öyle:)

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim Denizcim :) küçükken maşa bile tutmazdı, bildiğin pırasa saçlıydım. sonradan ne olduysa böyle oldu :))

    YanıtlaSil
  11. bir dönem annem de saklıyordu gençlik kıyafetlerini ben büyüyene kadar verdi gitti birilerine bana kalmadı :(

    YanıtlaSil
  12. annemde bende hiç saklayan tipler değiliz ya tutturuyoruz bu negatif elektrik yayıyo evde durmasın diye :D
    değilki 20 yıllık şeyler iki kış bile tutamayız bi kazağı..

    pinky şimdi bunları yazınca farkettim
    siz ana kızla biz anakız ne kdr değişiğiz :)))))))

    YanıtlaSil
  13. pinkisim, etek bi harika :) gule gule kullanasin :)
    dun aksam senin muffinden yaptim, kulaklarin cinlamistir belki, pek guzel oldu :) yeni tarif istiyorum, beni ihmal ediyorsun ;)

    YanıtlaSil
  14. --> annem de iş kıyafetlerini verdi hep bir dolap temizleme anında. senin annene de bir temizlikte verdi herhalde Sibelcim. olsun annen yanında nasılsa ;)

    --> evet kötü elektrik yayar :))) annem de bir kış giymediği şeyi ikinci kışa saklamaz mesela ama gençlik kıyafetlerini çok sevmiş galiba Seyhancım. bir konuda benziyoruz unuttun mu? otobüste, minibüste yanına çağırıyor annelerimiz :D

    --> teşekkür ederim Görkikuşum :) aa dün akşam aklıma muffinlerim gelmişti uzun zamandır yapmadım dediydim. bak hissetmişim :) şimdi bi zencefilli-tarçınlı kurabiye tarifim var, onun tarifini vericem tam tarifi çıkarırsam ;))

    YanıtlaSil
  15. deli misin:)) harikaaa! eteğe ba-yıl-dım

    YanıtlaSil
  16. pek güzelmiş gerçekten Pinky'cim, güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  17. --> eteği sevdiysen adres vereyim Mercancım :) Koton'da satılıyor ve geçen gün baktım indirime girmiş. beğendiysen kaçırma ;)

    --> teşekkür ederim Kutucuum :) ben giyince annem bile gülüyor. sahiden güle güle giyiyoruz :))

    YanıtlaSil
  18. saçlarının dalgası mı desem buklesi mi desem çok güzel duruyorlar , çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
  19. evet kendi dalgası, teşekkürler CherrybLossomgirL :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)