2 Ocak 2011 Pazar

çaylarım üşümesin diye...

İki gündür dağlardaki karın soğuğu geldi buralara.

Bu soğukta içimi ısıtan 3 şey var;

1. Sevgilimin sesi
2. Hello Kitty sabahlığım
3. Sıcacık bir çay

Çaylarımız için annemin yoğun isteği üzerine bir çay kutusu boyadım. Önce mumla eskitme tekniğini kullanrak kutumu boyadım. Sonra güzel bir resim bulup dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Ve son olarak vernikledim ve kolayca bitiverdi.




Kutuyu yeterince sevip okşadıktan sonra demlik poşet çaylığımızın yanına koydum :)



Bu köşe kış köşesi, bu köşe çay köşesi...

*Nasıl yaptım: Kutuyu üstü beyaz ve eskitmesi pembe olarak boyamaya karar verdim. Ve ilk olarak kutuyu bir kat uçuk pembe ile boyadım. İlk kat boya kuruyunca eskitme yapacağım yerlere ve köşelere mum sürdüm. Buna mumla eskitme deniyor. Daha sonra kutunun asıl rengi olacak olan beyaz renkle içine ve dışına 2 kat boya uyguladım. Bu 2 kat boya kuruyunca mum sürdüğüm yerleri zımparaladım ve alttaki pembe boyaların görünmesini sağladım. Böylece kutumuz aşınmış ve eski bir görünüm aldı. Sonra beğendiğim bir resmi dekupaj tutkalıyla hava kabarcığı kalmayacak şekilde kutunun üzerine yapıştırdım. Ve son olarak 2 kat vernikledim. O da kuruyunca oldu da bitti. Kutumuz kullanıma hazır efendim :)

8 yorum:

  1. çay kolik biri olarak bayıldımmmmm bu kutuya, baya emek verilmiş, ellerin dert görmesin çaylar şifa getirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cok guzel olmus bayildim ;)
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Bu yaptıklarını ayrı bir sayfada topla Şeker insan da biz de belki bir gün zamanımız olur bakarız,nasıl yapmış Pinki diye.
    Gerçi nerede bizde o yetenek?

    YanıtlaSil
  4. --> teşekkür ederim tarih84. çaylar hepimize şifa versin, çay gibisi yok :)

    --> çok teşekkürler Serrose :)

    --> aa sen de yaparsın Kelebeğim çok basit yapması.detaylı anlatım istersen anlatırım ben sana :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş bayıldım! nasıl yaptığını anlatabilir misin? :)

    YanıtlaSil
  6. gülbahçesi; tabi anlatırım. hatta postun altına not düşeyim ben merak edenler için :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim Pretty :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)