28 Ocak 2011 Cuma

nazal dekonjestanım olmadan asla...

Geleneksel sinüzit şenliklerim başladı, bitecek inşallah. İlaçları şifa niyetine {inanmak şart} içtim, bitti. Hala geçmesini umuyorum.

Bir de burun spreyim var ki o olmasaydı çıldırırdım herhalde. Burnum bir anda tıkanıyor ve ben hırçınlaşıyorum. Nefes alamıyorum, çarpıntı, çırpıntı... İki fıs yapınca evlere şenliğim.

Bu sinüsler hasta etmekten başka ne işe yarıyor kuzum?

Ah o alnıma vuran soğuk olmaz olaydı. Gözlerimi sağdan sola ağrısızca döndürebilirdim belki.

Belki başımı bile baykuşlar gibi 270 derece döndürebilirdim. Şimdi abarttım işte.

İyiyim, iyiyim... Bir şeyim kalmadı sayılır.

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun Şeker Pembem.... iyi bak kendine.
    Baykuşun da pek cici :)

    YanıtlaSil
  2. ben de diyorum ki pinkim nerelerde çok geçmiş olsun pempem

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bi baykuş bu!

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım. görsel evlere şenlik ;)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Pinky'cim, iyileş bir an önce:)

    YanıtlaSil
  6. sinüslerin ne işe yaradığını sölemiştim ben sana :D:D kıhkıhh ay enercik miyim neyim :D öperim geçer

    YanıtlaSil
  7. --> teşekkür ederim Sibelcim. baykuşum küpem pek cicidir :)

    --> teşekkür ederim Kelebeğiiiim :)

    --> ilk defa baykuşlu birşeyim oldu Zeynep. tatlılığı görünce vuruldum :)

    --> teşekkür ederim Seyhancım. kulaklara şenlik bu baykuş :)

    --> teşekkür ederim Kutucum. bu aldığım enerjiyle hemen iyi olurum ben ;)

    --> ahahaa evet "gorevi agrimamakmis" demiştin :)) öp de geçsiiin

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)