4 Ocak 2011 Salı

puf puf...

Küpelerim puf puf...

Beyaz buluta pembe yağmur damlaları kondurdum.



Sabahlığım puf puf...

Antalya'ya henüz doğalgaz gelmedi ve bizim evin ısıtma sistemi klima. Bu yüzden benim üşümem engellemiyor. Annem sürekli üşüyüp büzüşüyorum, puanlı bataniyeme sımsıkı sarılıyorum diye battaniyemin kumaşının aynısından yapılmış bir Hello Kitty sabahlık aldı. Şimdi Leyla'nın pembe paltosu gibi sürekli üstümde olmasına bile karışmıyor, yeter ki üşümeyeyim :) Sabahlık olmaktan çıktı artık bu galiba.



Ev botlarım puf puf...

Ayaklarım da sıcaksa ısındım demektir.





Ders kitaplarım da puf puf... Ama onlar hiç pembe değiller, göstermeyeyim :)

19 yorum:

  1. cidden sen ne kadar Pembesin yaaa! :))))

    YanıtlaSil
  2. adımın hakkını vermeye çalışıyorum Sibelcim :))

    YanıtlaSil
  3. Küpelerine bayıldım, bayıldım

    YanıtlaSil
  4. prensesin uykusundan esinlendim Denizcim :)

    YanıtlaSil
  5. vihihuu benim de zabahlığım pennpeeee ;) sanırım bana ait olan tek penpe şeyyy :)

    YanıtlaSil
  6. küpen süper olmuş şekerim;)

    YanıtlaSil
  7. böyle pembiş pembiş mi dolaşıyorsun seen ya.. çok şekeerrr!!!

    önceki pijamalarınıda pek sevmiştim :) -pijamaydı dimi .ay kutusunu tuttuğum:)-

    benim sabahlığım lacivert olduğu için mi annem tarafından atıldı acaba.. hımm :))

    YanıtlaSil
  8. --> o zaman pembelerin bol olsun bundan sonra Damlocanım :)

    --> teşekkür ederim Kelebeğim :)

    --> tabii bir de pembe taçlarım var, takınca pamuk prenses gibi dolaşıyorum :D

    hıı kutulu olan posttaki pijamalarımı diyorsun. ben de bayılarak aldım ama 1 hafta sonra oysho indirime girdi kazıklandım ya sorma Seyhancım. neyse 1 hafta giydim, faydalandım :) sen faydallan bari indirimden :D

    annen pembe giymeni istiyor olabilir, bu bi mesaj :))

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı bir sayfa daha buldum yehuu:)))

    YanıtlaSil
  10. :)) sevindim.

    AyGun sen daha önce de bana yazmıştın öyle hatırlıyorum ama profilin farklıydı değil mi? adın yine AyGun'du.

    YanıtlaSil
  11. Evet:))) o adrese noldu bende bilmiyorum ama hic acilmadi :))) sonrada araya duyunler falan karishti hiic ugrashmadim bende :)
    hatirladigin icin sagol:)

    YanıtlaSil
  12. yeniden blog yazmaya başlamana sevindim AyGun :)

    YanıtlaSil
  13. Sagol:) ama yazmakdan cok okumayi tercih ediyorum:) turkcem o kadarda iyi diyil benim yalnish falan yazmiyim:)

    YanıtlaSil
  14. Şeker Pembem, kartını aldım ve sana bir teşekkür mesajı attım telden ama şimdi bir baktım ki numaran kullanılmamaktaymış :P

    YanıtlaSil
  15. Pinky'cim eğer bir çizgi film karakteri olursa en pembesinden sen olmalısın, bu ne tatlı bir pembeliktir bayıldım :)

    YanıtlaSil
  16. --> olsun sen bildiğin kadar yaz Aygun. Azerbeycan'ı göster bize mesela :)

    --> evet Sibelcim numaram değişti. rica ederim, mesajını almış gibi yapayım ben :) ulaşmasına sevindim :) kaybolmasın hiçbir kartım diye dua ediyordum.

    --> yaa evet keşke Pinky adında bir çizgi karakter olsam Kutucum :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel puf puf yumuşacık,şekercik,pamukcuk bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  18. teşekkürler Selfet :) pamuklara sarmalanmış gibi olmayı seviyorum :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)