23 Şubat 2011 Çarşamba

biz size geldik mimlendik...


Unicorn'cuğum beni güzel bir mimle mimlemiş :) Uzun zamandır da mim yazmamıştım, hemen yanıtlayıverdim.

1- Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:

Bizim apartmanda kimse kapı kapatmayı bilmiyor ve sürekli alttan, üstten, karşıdan, daha alttan ve daha üstten güm! bam! diye sesler duyuyorum, yerimden zıplıyorum. Bir gün kapıyı çarpmadan kapatırlarsa kesin evlerine giren hırsızdır diyerekten şok geçirip yaygaraya vereceğim ortalığı.

2- Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey:

Altının kenarları fiyonklu, straplez bir bikini
Pembe bir kuş

3- Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:

Teyzemin baklavası, su böreği.

4- Uğurun var mı, uğurun?

Uğurum değil ama duruma göre totemlerim var, şunu şunu yapmazsam, şunu şunu yaparsam olsun gibi.

5- Kendine en yakıştırdığın renk:

Siyah.

6- En sevdiğin takın:

Ahşap yüzüklerim ve ince gümüş bilekliğim.

7- Takıntın:

Aklıma gelen şeyi o anda hemen yapmalıyım. Alınacak şeyler için de geçerli, hemen gidip almalıyım.

8-Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?

Erzurum :)

9- Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:

Ville Valo & Natalia Avelon - Summer Wine
Feridun Düzağaç - Cumartesi
ve dünkü favorim Tarkan - Ölürüm Sana

bu liste çok uzar...

10- Solunda ne var?

Telefonum
Kumandalar
Ders kitaplarım
Ve ufukta çiçeklerim

Bu kadaar.

Ve ben de bu mimi Görkisan ve Seyhan'a gönderiyoruuum.

8 yorum:

  1. Erzurum'u görünce bi an anlamadım, sonra aklıma geldi :)

    YanıtlaSil
  2. hehe :) başka zaman olsa tropik bi iklim isterdim ama sevgiliyi bırakıp gitmek olmaz Sibelcim :)

    YanıtlaSil
  3. Pembe kuşşş:)

    Summer wine çok severim ne kadar zamandır dinlemediğimi fark ettim

    YanıtlaSil
  4. bizde size geldik mimlendik pinky hanımcığım :)))

    YanıtlaSil
  5. --> siyah en doğrusu ;)

    --> sevdiğim şarkı deyince ilk aklıma gelenlerden halbuki ama benim de çok olmuştu dinlemeyeli Kelebeğim :)

    --> bitlenmeyelim de mimlenelim Seyhancım, kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  6. pinkisiim, sagolasiiiin :)) ilk nefes aldigim firsatta :)

    YanıtlaSil
  7. tabi canıım, sen önce bir feraha çık, yaparsın ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)