4 Şubat 2011 Cuma

ne tatlısın Dr. Oetker...

Geçen ay Migros'ta gezerken gözüm Dr. Oetker'in Şambali tatlısına ilişti. İçinde irmik bulunan bütün tatlıların hastasıyımdır. Bir de küçüklüğümde sokakta şambali satan tatlıcı dedemiz vardı, o dedeniz tatlısı gibi yoktu. Her gördüğümüzde alırdık tıpkı meşhur tirmisci amcadan tirmis aldığımız gibi.

Neyse efendim işte markette hazır karışım görünce hemen aldık geldik eve. Ama açınca bir de ne görelim. Un karışımının içi topak topak olmuş, nem almış, hafif küfsü. Hemen bunu bildirmek için telefona sarıldım, Dr. Oetker'i aradım ama mesai saati dışında olunca sesli mesajımıza pazartesi geri dönebildiler. Biz de ürünü o haftasonu aldığımız Migros'a iade etmiş bulunduk. Bizden ürünü gelip almak istediler incelemek için ama onları iade ettiğimiz yere yönlendirdik. Dr. Oetker lezzetine ve kalitesine güvendiğim, çocukluğumdan beri alışık olduğum bir marka. Hatta kardeşim bile öyle alışık ki, mozaik pasta yapacağında başka puding aldırmaz. Ben kabartma tozunu ve vanilini bile başka marka aldırmam. Öyle severiz.

Sadece Dr. Oetker gibi sevdiğimiz bir markaya bu ambalaj zafiyetini yakıştıramayıp, üzülmüştük. Şikayetmizden dolayı ambalajlarını iyileştireceklermiş. Ve bize bir hediye paketi göndermişler ki Dr. Oetker kalbimizi bir defa daha çaldı.

Şambali tatlısı, truffe, tiramisu yap, antep fıstıklı puding, damla sakızlı vanilin, ve sıcak çikolata göndermişler.



Benim gibi pasta yapmayı seven birine tarifler de göndermişler :)



Ve bir de teşekkür mektubu...



Olur da bu yazıyı görürlerse Dr. Oetker'e çok teşekkür ederim. Geri dönüşleri çok nazik ve son derece ilgili oldu. Tam da markadan beklediğim bir davranış.

Bu postu yazmışken en sevdiğim Dr. Oetker pudinginin ne olduğunu söylemeden de geçmeyeyim. Çikolatalı - Portakal Kabuklu Gourmet Puding'e ba-yı-lı-yo-rum. Küçükken annem çikolatalı pudinge portakal rendelerdi ondan olabilir. Çikolata ve portakal sevenler için nefis bir tat, tavsiye ederim. Pastaban kullandığımda krema ve dolgu malzemesi yerine sırf bu pudingi kullanıyorum, hafif ve leziz oluyor. Kaseye yaparkense kasenin içine iki tane eti kurabi bisküvisinden kırıyorum, ayıla bayıla yiyoruz :)

8 yorum:

  1. kac gundur irmik irmik diyorsun yaa, aldim ben de koydum kenara, guzel bi dondurma alayim hemen yapacams enin serefine :)
    digerleri de afiyet bal seker olsun pinkisime :))
    yerine yiyecegin bi suru insan var unutma ;)

    YanıtlaSil
  2. oğlum için bir deneyeyim bakalım. pudingi ben de pek bir severim, markayı da inceliğinden ötürü ayrıca kutlarım :)

    YanıtlaSil
  3. yani iyi ki küflüymüş aldığınız bildirmişsiniz onlara diyesim geldi.

    yeni ürünlerinden göndermişler hep:))
    Şambali ve truffe yapınca resimlerini ekle hatta tiramisuyu da:))

    bir de şu timsir nedir??Konuyu biraz açalım baktım ama anlamadım:)

    YanıtlaSil
  4. aa gzel jest yapmışlar helal olsun ;)

    buarada şambali ne tırmıs ne allam yaa:))))

    YanıtlaSil
  5. --> görkikuşuum ben de senden heveslendim diyordun ya helva yapıcam diye, kalktım irmik helvası yaptım geçen gün :) hepsinden senin için de yiyeceğim canıım :)

    --> çok inceler gerçekten çok. dene sen de mutlaka Sibelciğim. Tibet de sever umarım :)

    --> hahahah benim de içimden geçmedi değil iyi ki küflüymüş diye :p hepsini yapınca göstereceğim Kelebeğim. truffe'u çok merak ediyorum.

    tirmis kabuğu çıkarılarak (çekirdek gibi) yenen bir baklagil türü canım. kuru fasulye gibi satılıyor. tuzlu yeniyor. 7-8 gün boyunca hergün bekletildiği suyu değiştirilerek hazırlanıyor acısı gitsin diye. antalya'da çocuk olan tüm tanıdıklarım bilir :)

    --> vallahi süper bir jest Seyhancım,çok sevindik :)

    Şambali revaninin daha irmiklisi bir tatlı. tirmisi de bi üstte anlattım bak ;)

    YanıtlaSil
  6. ben de şaşmam Dr. Oetker'den:) ayy irmik dedin de çok severim helvasınııı

    YanıtlaSil
  7. keşke bu duyarlılık hayatın her bölüünde olsa ne kadar güzel bir jest

    YanıtlaSil
  8. --> şaşmadığımız kadar da varmış yani Mercancım, şaşırtmadılar yine :)

    --> Kendimce; ah keşke her firma, her insan böyle duyarlı olabilse, gönül alabilse :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)