1 Nisan 2011 Cuma

belki kuşlar geçer üstümüzden...

Eser sahibi: Henriette Browne - A Girl Writing


Önce bir kelebek gördüm siyah üzerine kırmızı desenli.

Sonra kırlangıçlar binamızın etrafında yine dönmeye başladılar çığlık çığlığa.

Ve birden bir sıcak hava esiverdi yüzüme. Ben kat kat giymiştim ama dışarı çıkınca bir de baktım ki neredeyse herkes yarım kollu.

Yok yahu bu bulut sıcağıdır olsa olsa. Daha yağmur yağacak, meteoroloji çok ısrarlı. Nisan yağmurlarıı, kırkikindi yağmurlarıı... Daha nisan yağmurlarında saçımızı ıslatacağız çabuk uzasın diye (^_^*)


9 yorum:

  1. ahanda şarkı dilime dolandı.

    YanıtlaSil
  2. ben de senin bloga girince günün kalanını "ah neşesi yeteer" diye duman gibi baygın baygın şarkı söyleyerek geçiriyorum :))

    YanıtlaSil
  3. hehe! ben alıştım gari tepki vermiom benim bloga :D bak şimdi de tivitırda şuna rastladım http://fizy.com/#s/24uxm9 hehe müzük güzel sözleri salla :D

    YanıtlaSil
  4. "ne oldu, gözlerim doldu" diyor bi yerde:) güzelmiş, tam kardeşimin araba kullanırken dinlediği gibi eller havaya :) favorimiz tan-taksi :))

    YanıtlaSil
  5. görseller süper!!!!
    nisan yağmuru ? iyi mi geliyormuş saça? :)
    donuyorum ben yaa :D

    YanıtlaSil
  6. yeri gelmişken görsel mekanı Mudo'ya ve Henriette Browne'ye teşekkür edelim o zaman Seyhancım :)

    nisan yağmuru saçı beslermiş diye kulağıma yer etmiş küçüklükten, o yüzden nisan yağmurundan kaçırmam saçlarımı :) bilimsel bir açıklaması vardır belki. nisan yağmurunu içeni bile gördüm :))

    YanıtlaSil
  7. en güzel bahar en güzel pembeye gelmiş;)

    YanıtlaSil
  8. allah alalh nisan yağmuruna bak sen ben de nisan mayıs yağmurlarını aptal ıslatan yağmurları diye biliridim:)

    görseller süpper:)

    o meteoroliji üç beş çift sözüm var hiç tutmuyor söyledikleri diyorsun bunlarda iş yok ben bildiğim gibi çıkayım o zmanla geliyorum meteoroılijinin sözüne bilemedim ben bu mevsimleri..
    en sevdiğim kış ve yaz orta geçişleri sevmiyorum. kış soğuk giy kalın yaz sıcak giy askılı tamam.

    YanıtlaSil
  9. --> bu sene daha çok hissediyorum sanki baharı Kelebeğim. bana bahar geldi herhalde :)

    --> aptal ıslatan, ahmak ıslatan ve hatta kırkikindi yağmurları ikindi vakti yağdığı için memur ıslatan versiyonları da var Tarihcim :))

    haklısın güven olmuyor meteorolojiye ama tedbiri de alalım biz. ben de daha yeni yeni öğrendim bu mevsime göre giyinmeyi. içimde yazlık bir tişört, üstünde incecik bir hırka, ve onun da üstünde kışlık bir ceket. işte oldu bir geçiş kıyafeti :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)