18 Nisan 2011 Pazartesi

dreams, dreams...




İçimden düşündüğüm çok şey var ama içimde hepsi. Akışına göre yeri gelirse söylerim, çok önemli değilse unuturum.

Not defterlerini alıyorum, alıyorum, ee devamı yok. Sadece seyirlik, not yazamıyorum. İçimde dedim ya. Aklımın içi koca bir not defteri.

Benim görsel hafızam daha iyidir aslında. Düşündüğümü belki unutabilirim ama gördüğümü unutmam. Fotoğraflardan anlarımo anda ne düşündüğümü, nasıl duygular içinde olduğumu. O yüzden tipitip haller içinde de olsak kıyamam hiçbir çekilen fotoğrafın silinmesine. O an geri gelmeyecek çünkü. Çocuklarıma, torunlarıma bir sürü fotoğraf bırakmalıyım ^ᴥ^

Bu not defterini görünce aklıma sadece sevgiliyle tatil günlüğü tutmak geliyor.

10 yorum:

  1. en güzeli yazmak pembecanım;)fotolar hariç tabi.

    YanıtlaSil
  2. aklıma geleni yazmaktan çekiniyorum bazen Kelebeğim başka biri bakınca anlamaz muhtemelen ama ne bileyim. deneyeceğim en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzeller...

    Bak aklıma ne geldi, bugün oyun oynarken Yaz ne dedi biliyor musun, benim adım Pinky :)))))
    Nerden çıktıysa...

    YanıtlaSil
  4. benim ne kadar cok not defeterim vardir, okurlarsa manyak oldugumu düşünürler mi acaa? ama zaten düşünürlerse kendileri manyaktır. böyle avutuyorum kendimi.

    YanıtlaSil
  5. kendi not defterlerimden utandım şimdi:)
    elime geçen her şeye bot alıyorum birde not kağıtlarım var benim :)

    YanıtlaSil
  6. --> Deniz; hahahahaa ruhunda var Şekerfarenin Pinky'lik biliyorduum. bulmuş kendiniiii :)))

    --> Ayci; yaa bir de o var. manyak olduğumu düşünebilirler içseslerimi okurlarsa diye de yazamıyorum. amaan evet ya düşünen de vardır bi sorun ;)

    --> senin vardı bi not kağıdın biliyorum Seyhancım :) ben de hani şu büro tipi tek tek notluklar var ya onlara not alırım ama imha ederim geri. o kolayıma geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgiliyle tatil günlüğü... Bu fikri ben de çok sevdim Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  8. her çifte lazım Kutucum. bi o yazsın bi sen ;)

    YanıtlaSil
  9. hem yazmak hem de fotoğraf çekmek çok daha kalıcı olur :) günlük yazmayı bırakalı epey oldu,fotoğrafa verince kendimi günlüğü unuttum.belki bebeğim olursa tutarım günlük ama üşeniyorum yazmaya :) onun için eğer yazasın varsa hiç durma pinkycim.hele de sevdiğin kişiyle yaşadıklarını mutlaka yaz ileride çocuğunla beraber okursun :)

    YanıtlaSil
  10. işte insan üşeniyor çoğuzaman. sen bebişine çok güzel bir günlük tutarsın ama eminim Unicorncum :) dediğin gibi sevgiliyle yaşadıklarımı yazmak, tanışma hikayemizi filan çok güzel olur fotoğraf da ekledimmi tamamdır ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)