15 Nisan 2011 Cuma

hareket halindeki araçtan...

Dün sabah kardeşimin telefonuyla uyandım. "Hadi abla kalkın hazırlanın, Isparta'ya gidiyoruz" diyordu. Kardeşimin askerlikle ilgili birkaç işlemi oradan yapılacakmış. Tez düştük yollara.


Hava bululuydu.


Yer yer yağmurluydu.

Baraj gölü,

Taş evler,


Sisli rüzgarlı tepeler gördük. Rüzgarla dans eden ağaçlar gördük.



Yemyeşil bir yolculuktu.






Hareket halideki araçtan çekebildiklerimi çektim.

Bazen etrafında yeşillikten başka bir şey olmayan evlere heves ettim. Tabi evin etrafında biraz lavanta tarlası ve biraz da pembe kiraz ağaçları hayal ettim ama onlara söylemedim. Çok hazırlıksız bir şekilde o evleri ve pembe kiraz ağaçlarını farkettiğim için resimlerini çekemedim, siz hayal edin.

Neşeli ve kısa bir yolculuktu. Epeydir gitmiyorduk iyi oldu. Elimizde olmayan sebeplerden pek bir şey halledemeden geldik ve önümüzdeki haftaiçi tekrar Isparta yolları gözüktü :)

4 yorum:

  1. bu durumda daha güzel fotolar bizi bekliyor desene ;)

    YanıtlaSil
  2. bu sefer kiraz ağaçlarını da çekebilsem güzel olur belki Sibelcim :))

    YanıtlaSil
  3. Ben baraj gölünün kenarında yemek yiyenleri görünce aklım kalmıştı Antalya-Isparta arasında nasıl güzel bir manzara gerçekten Pembee şekerim

    YanıtlaSil
  4. aa eveet çok uzun zaman önce asma bir köprüden karşıya geçip balıkçılara gitmiştik Kelebeğim. bu sefer biraz acelemiz vardı orayı andık ama uğrayamadık, bizim de aklımız kalmadı değil :) manzara süperdi süper.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)