17 Mayıs 2011 Salı

deniz kokulu, çiçek kokulu, kuş cıvıltılı, kertenkele bakışlı...

Bugün parka gitmiş gala çiçeklerine bakıyorum kii,


Çiçeğin yaprağının arkasında gözüme bu arkadaş ilişti.


Çocukluğumun Kuğulu Park'ındaki ördekleri görmeden gitmem bu parktan. Eskiden kuğular da vardı adı gibi ama şimdi vakvaklar var benimle "vakvak" diyerek laf yarışına giren.


Güzel kediler güneşin tadını çıkarıyorlardı.


Heeyt aslan parçası seniii.



Kertenkele durur mu o da güneşleniyordu.


Yanına bir adım atınca duvarın arkasına saklandı önce, sonra poz vermeye başladı.


Resmen gözümün içine bakıyordu, sürüngenleri hiç sevmeme rağmen kendisine hayran oldum. Ben konuştum o dinledi. "Seni çirkin şey" dediysem de benden uzaklaşmadı ama ben bunu severek demiştim zaten, kendime inanamıyorum. Aramızda garip bir bağ oluştu hayvanla :))


"Eskiden buralar hep dutluktu" dedi bu kuş bana ve sonra arkasını döndü :Pp



Amcalar ne güzel yerde balık tutuyorlar. Oradan denize girmek güzel olabilir fok, vatoz, caretta çıkmazsa karşımıza.


Ben bu garip falez kayasına bakınca hep kafa kafaya vermiş iki sevgili görüyorum. Ben bir keresinde rüyamda tam bu notada denize atlıyordum. O zaman çok gittiğim bir yer de değildi. Sevgilimle tanıştıktan 10 gün sonra onunla buraya gelince "aa rüyamdaki yer" demiştim  Demek ki neymiş mavi görmek iyiymiş :)




Dağlarda azıcık kar kalmış.


Ama bu denize girmeye engel değilmiş. Benim de sezonu açmama az kaldı :) Bugün artık yaz geldi dedik. Dışarısı çok sıcak, umduğumdan sıcak. Elbiseleri, sandaletleri kaldırdığım yerden çıkarabilirim.

11 yorum:

  1. ama böyle yaz kokulu fotoğraflar yayınlanıp, insanın canı çektirilmezki! olan var, olmayan var :(((

    YanıtlaSil
  2. bende aynı şeyi dedim bugün, aa yaz gelmiş :)

    kertenkele ile bağ kurmanı tebrik ediyorum :P

    YanıtlaSil
  3. Yaas ne guzel fotolar Pinkycim... Ulkemizde ne harika yerler var! tesekkurler paylastigin icin.... Xoxo

    YanıtlaSil
  4. --> Hem az kaldı, hem de siz de hissedin diye yayınladım Sibelcim, az kaldı amaa :)

    --> bugün geri gitti ama yarın yine gelecekmiş Seyhancım, oyunuyor bizimle ama olsun :) böyle bakışınca bi elektriklenme oldu kertenkeleyle :P

    --> Salyangozun fotoğrafını çekerken aklıma sen gelmiştin Nilycim :) ülkemizin heryeri ayrı cennet, mest oluyor insan.

    YanıtlaSil
  5. harika bir post bayıldıımmm,takipçinim canım artıkk:)
    http://fashionozge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Yahu Pinkimmm rüyanda görmüşsün demek canımsın;)

    Ama ne güzel fotolar içimi yaz sıcaklığı kapladı;)

    Kertenkele bile dayanamaz senin tatlılığına döner bakar öyle;)

    YanıtlaSil
  7. --> çok teşekkürler Özge, hoşgeldin bloguma :)

    --> rüyalarım bazen böyle çıkıyor Kelebeğim :)

    oo sen dün fotoğrafsız da hissetmişsin canım. gelsin gitmesin bahar, gölgede serin yaz sıcaklığı:)

    hihihi çok çapkın bu kertenkele :)

    YanıtlaSil
  8. pinkiiy biz o poz veren delikanlıya silifkede koçmar deriz :D

    YanıtlaSil
  9. koçmar ha, çok delikanlı bir isim, yakıştı kerataya :D

    YanıtlaSil
  10. bu postu okuyasıya kadar herşey iyi ve güzeldi. ama an itibariyle girmek istedigim bir deniz var - buz gibi olması şartıyla...

    YanıtlaSil
  11. di mi yaa Aycicim, sıcaktan bunalıp atladıdğında serinleyeceksin. bu ara bütün denizler soğuktur bence ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)