22 Mayıs 2011 Pazar

hiç kimsenin Pinky'nin bile böyle pembe dalları yoktu...



Bahar geldi mi, gelmedi mi diyeduralım yaz ondan önce davrandı, koştu geldi. Bir günde yazlıklara geçtik, bir günde güneş izler bırakmaya başladı. Yok, biz başlamadan önlemimizi aldık amele yanığı olmamak için. Mis kokulu güneş koruyucuların mevsimi şimdi.

Park bahçe mevsimini biraz ucundan yakaladık. Birkaç gün de olsa bahar yaşadık şimdi hakkını yemeyeyim. Sıcak yüzünden buharlaşmadan gezmenin keyfi bir başka.


Heey burada gençler romantik film çeviriyor.





Onlar sevgililermiş, çiçeklermiş, kovaladıkça kaçan  ateş böcekleriymiş...




Gençler, yanlarında sevgilileri, birbirleriyle eğleniyorlar, şakalaşıyorlar :)





Oyy bu ağaçlara bakınca çok uykum geldi, öyle böyle değil. Bahar yorgunluğu değil artık, yaz mayışıklığı.

Bunları biliyor musunuz?

Pinkyler doğada ilk yaz uykusuna yatmalarıyla bilinen canlılardır. {Bu kısmın seslendirmesini Tarkan'dan rica ettik.}

Yatağın ortasına yatıp yorganı iki yanından sıkıştırıp dürüm yapma mevsimi bitti, artık sere serpe yatabilirsiniz.
İlk yaz uykularında en sevdiğim şey yatağın yatmadığım  tarafı. Ben yatağın ortasına değil tek tarafına yatmayı severim bu zamanlarda. Yattığım taraf ısınınca hoop serin tarafa.

Dışarısı sıcak ama neyseki o sıcak evlere girmedi henüz. Girince, klimayla yüzleşince bu sefer de pikeyle dürüm yapma mevsimi başlayacak. Bu günlerin tadını çıkarayım ben güzel bir uykuyla en iyisi ;)

Hatta bir gün şu ağaçların gölgesinde uyusam serin serin, ılgıt ılgıt...






Mutlu, bol güneşli,  gölgede hafif serinlikli pazarlar (^_^*)

14 yorum:

  1. sanırım bende pinkygillerdenim :)))

    YanıtlaSil
  2. pinkisi bu aralar senin yazılar ben de aşırı bir yan gel güneşin altında çimenlerin üstünde hissiyatı oluşturmaya başladı :))

    YanıtlaSil
  3. ben çok mutluyum yaz geldi diye... vallahi gözüm gönlüm açıldı yahu! :)

    YanıtlaSil
  4. OO pinkimm nasıl yaz kokusu getiriyorsun bana Demiri de alıp yanına gelesim var;)

    YanıtlaSil
  5. --> hehee biliyordum zaten Seyhancım :))

    --> yattığımız yerde bir yerden de su sesleri gelecek, ooh yeme de yanında yat artık o çimenleri battadolcum :))

    --> ben de ben dee çok mutluyum Sibelcim. o yağmurlardan sonra nihayet geldi yaz, kavuştuk, içimiz açıldı :)

    --> gel gel Demiri al gel Kelebeğim. denize girelim, Demir'e cıpcıp yaptıralıım :))

    YanıtlaSil
  6. Bunları biliyor musunuz bölümüne bayıldım Pinkycim:))

    YanıtlaSil
  7. --> geri dönüşüm harikası gibiler İkiz Bebekcim, film çeviriyorlar:)

    --> o zaman arada pinky canlısının bilinmeyenlerinden bahsedeyim ben yine Kutucum :))

    YanıtlaSil
  8. ve işte PİKE kelimesini duydum ya, yaz gelmiştir benim için. [telle bağlanarak nete girebildiğim için fotoları göemiyorum :(9]

    YanıtlaSil
  9. atalım yorganları rahatlayalıma artık değil mi damnoşkam, özledik pikeleri. aa artık nete girince görürsün pembe dallarımı :)

    YanıtlaSil
  10. pinkygilleri bilmem ama ben bu gençleri cok sevdim ;)

    YanıtlaSil
  11. gençler çok şekerler Aycicim, ben de çok sevdim.

    YanıtlaSil
  12. hey üsteki posta özel: maşallllaaaah!

    YanıtlaSil
  13. aaa o yorujma kapalımıymıış ben de diyorum neden kimse yorum yazmıyor bana :) sağol damnoşka kuzum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)