3 Mayıs 2011 Salı

Lavandula...



Lavantam çiçek açar da ben sevinmez miyiim?
(^_^*)

6 yorum:

  1. çok güzelmiş canım :) çok severim lavantayı ve ferah kokusunu :) iyi bak ona.

    YanıtlaSil
  2. bende bakarım bön bön..
    ah bilmezsin bi otta benim pinkyy :)))

    YanıtlaSil
  3. ha aaa gerçek lavanta:) ama bu çok güzel..

    YanıtlaSil
  4. --> gözüm gibi bakıyorum Unicorncum, hergün sevip şarkılar söylüyorum :))

    --> hiiç de bilee Seyhan ot değildiir. Seyhan doğanın ne demek istediğini bilir. bahar gelmiş bize de bak ;)

    --> lavantalarım canlı canlı :) geçen sene tohumundan ekmeye çalışıp tutturamayıp bu sene hazırını aldığım lavantam bu benim sevgili Zeynep. her eve lazım ;))

    YanıtlaSil
  5. ÇOK GÜZEL LAVANTAYI ÇOK SEVERİM

    YanıtlaSil
  6. Gönül; mis mis sevilmeyecek gibi değil :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)