4 Mayıs 2011 Çarşamba

lunatic...



Resmi çekip, buraya ekleyip, başlığı atalı neredeyse bir ay olmuş, postum yayınlanmak için bekleyip dururmuş.

Resme bakınca yirmi beş gün öncekinden çok farklı şeyler düşünüyorum artık.

Özgür olmak istiyorum, ben de çılgın olmak istiyorum.

Ve bir reşit kişi olarak gireceğim siteye kendim karar vermek istiyorum, aynı seçme hakkımı kullanabildiğim zamanlardaki gibi.

Önce Youtube'a girmek yasaklandı, sonra Fizy'e ve sonunda bloglarımıza. Biz çeşitli yollar bulduk ve girebildiğimize girdik ama artık yasağı delmek de suç olacak, izleneceğiz. Kim bilir nelerimizi yasaklayacaklar, belki de duyularımız artık hissetmeyecek yavaş yavaş kaynayan su içindeki kurbağa misali.

Yasak, yasak... Hürrem'in dizideki repliği geliyor aklıma, filtre reklamı yaparlarsa kullansınlar. Yasak kelimesi bile yasak.

6 yorum:

  1. bence artık ne giyeceğimizi de onlar söyleyecek...

    YanıtlaSil
  2. akıllarına gelmiyor değildir Sibelcim

    YanıtlaSil
  3. Bu filtre işi nasıl olacak gerçekten sinir bozucu.. insanların nereye girecekleri önceden onaylanacak olması özgür bir ülkede olacak iş değil

    YanıtlaSil
  4. Gezi/yorum; hem de çok sinir bozucu. 3-5 kişinin kararıyla tüm özgürlüklerimiz gidiyor yavaş yavaş. gözümüzü kulağımızı bağlasalar rahat edecekler.

    YanıtlaSil
  5. Pinky; Tepkiler çok yoğun ve güzel geri adım atacaklardır diye düsünüyorum...

    YanıtlaSil
  6. inşallah tepkilere duyarsız kalmazlar ve bu saçmalıklara son verirler.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)