13 Haziran 2011 Pazartesi

dünya dönüyor efendim, durduramıyoruz...

Atlıkarıncalar bile dönüyor keyifle.


Ben ne yapıyorum peki?

Aslında denize gitmek istemiştim bugün ( siz bilmiyorsunuz ben açılışı yaptım) ama hava bulutlu olduğu için gidemedik. Neyse ben gözlüklerimi takıp denizdeymiş gibi yapayım ;)

Şimdi bir de aldım elime pembe woswosumu oynuyorum çocuklar gibi.





Ben hala çocuğum, büyümedim. Pembe çiçekli gözlüklerimle bakıyorum dünyaya hala, umutlarımı söndürmemeye çalışıyorum.

Okuyorum, Sevgili'yle Ankara Olgunlar sokaktaki kitapçıdan aldığımız kitabı okuyorum. Denizde gibiyim adeta.


Tırnaklarımı da süsledim tabikiii, her şey günün anlam ve önemine göre yapıldı.

Nüfusa göre ben bugün 25 oldum. Ooo kocaman olmuşum en iyisi yirmisini atayım, 5'te ısrar edeyim bu sene de. İçimdeki çocuğu büyütmeyeyim ;)



gif
Ömür böyle vınn diye geçiyor gidiyor galiba...
25 yaşındaysanız ve aşıksanız hayat çok güzel. {her şeye rağmen}

İyi ki doğmuşum (^_^*)

17 yorum:

  1. 25 güzel yaş. Dediğin gibi bir de aşk varsa hayatta daha ne olsun. Nice yaşlar:)

    YanıtlaSil
  2. 5li yaşların çok olsun o halde Pembe Şekerim benim :))))
    daha nice aşık ve güzel yılların olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun :)) pembiş araba ve ojelerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar bebeyim! çok yaşa hep mutlu yaşa, huzurlu sağlıklı!

    YanıtlaSil
  5. Hayal gücü ve yorumlama harika olmuş.. Pembe vosvosuna çok tatlı ayrıca :)

    YanıtlaSil
  6. İyi ki doğmuşsun,
    Doğum günün kutlu olsun,
    Bütün senen aşk dolsun ;)

    YanıtlaSil
  7. OOO mini miniii Pembem benim,daha 25 yaşın:)

    Tırnaklarının süsüne bayıldım,hele pembe vosvosa.

    ee tabi 25 yaşındaysan ve aşıksan hayat güzel olur tabi:))

    Nice güzel pembeli yıllar,öyle güzelsin,öyle güzel ki kalbin beynin en güzel dilekleri dilesem bile az kalır senin için.

    YanıtlaSil
  8. mükemmel sürmüş ojesini.
    25miş ve aşıkmış.
    nispet yaparcasına post hazırlamış:)

    doğum günün kutlu olsun nice
    pespembe yaşlara ;)

    YanıtlaSil
  9. Ne 25 mi? Seni çıtır seni:)))

    İyi ki doğmuşsun çıtır pembiş...

    YanıtlaSil
  10. ♥ ♥ ♥ Çok mutlu ettiniz beni güzel dileklerinizle. Hepinize çoook teşekkür ederim çok sevgili Blogdaşlarım benim :))) ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  11. Pinky'cim..

    Nice güzel pembiş yıllara!

    Kocaman Öpücükler sana!

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim Mervecim, ben de öptüüm :)

    YanıtlaSil
  13. miniciğim görüdn mü 25 oldun:)
    iyi ki doğmussun:)
    benim pembişim olmussun:)

    YanıtlaSil
  14. canııım teşekkür ederiim :)) 25 büyük değil di değil mi? 24 ondan daha büyüktü ;)

    YanıtlaSil
  15. mutlu yıllar canım,geç kaldım biraz ama kusura bakma.fotoğraflar şahane :) cedric'i ben de çok severim bu arada :)

    YanıtlaSil
  16. olur mu hiç kusur canım, çook teşekkür ederim :)

    ah tatlı Cedric sevilmez mi değil mi. senin de sevdiğini tahmin ediyordum :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)