23 Haziran 2011 Perşembe

ya evde yoksam...

Bilin ki denizdeyimdir.


Belki annem denizde bir uğur böceği bulup fotoğrafını çekmem için beni yanına çağırmıştır.


Ayaklarım taşların altındayken kendimi çiçek gibi hissediyorumdur. Belki sulak yerde büyümüşümdür :p


Belki karşımdan bir kuş geçmiştir.


Belki fotoğraflarını çekmek için "sakın kıpırdama cici kuş" diye kuşlarla konuşuyorumdur.


Elimi uzatıp kafasına yapışan şeyden kurtarmak istemişimdir ama kuş izin vermemiştir.


Belki suyun üstünde hız yapanlara hevesleniyorumdur.



Belki de "ah o gemide ben de olsaydım" diye şarkı söylüyorumdur.




Belki karahindibayı koparıp, üfleyip, dilek tutmaya kıyamamışımdır. Ama buradan hepimiz dilek tutup üfleyebilirizdir ;)

Şimdi bu güzel günün ardından rüyamda şu şarkıyla lirik danslar yapmam normaldir değil mi (^_^*)

9 yorum:

  1. fotoğraflar çok güzel Pinkycim :) nasıl özendim sana anlatamam! benim için de yüz olur mu :)

    YanıtlaSil
  2. Tam da bugün ben de nerede benim pinki kuşum diyordum:)

    o uğur böceği benim olsun,oğlum olsun adı da Demir olsun;))

    o suyun güzelliği içimi ferahlattı,denize girmek istedim.

    YanıtlaSil
  3. sen belki bizi burda kıskandırmaya çalışıyorsundurrrr! :P

    geçen sene kısmet olmadı, bakarsın bu kurbanda gelirim oralara, o zaman sorarım sana! :)))

    YanıtlaSil
  4. çok şahane
    benim için de denizdeki çakıllara selam söyler misin

    YanıtlaSil
  5. ahh o denizzz.... çok özledim onu:)o minik serçeye benim de canım sıkıldı önünü rahat görebiliyor mudur o minik :/ sahilde neşeyle ucusan serçelere ben de bayılırım elimde yiyecek ne varsa paylaşırım, sahilde yapmaktan en çok hoşlandığım şey:)

    YanıtlaSil
  6. --> yüzmem mii senin için bir tur dubalara yüzeceğim Unicorncum :)

    --> Demir en sevdiğim uğurböceğim beniiim :)) yok mu bu sene ufukta bir tatil Kelebeğim Demir'in cıp cıp yapacağı?

    --> hiç kıskandırmaya çalışırmıyım güzel Sibelciim. aaa hadi inşallah kurbana ne kaldı ;)

    --> söylerim Denizcim söylemez miyim ;)

    --> serçecik de kafasıyla uğraşıyordu rahatsız olmuş gibiydi Mercancım ama kurtulmuştur şimdiye kadar ;) ben de çok severim kuşları beslemeyi. simit ve keki çok seviyorlar. birisi görene kadar hepsi toplanıp yanımıza geliyor çok tatlılar :))

    YanıtlaSil
  7. özetle damlayı çat çat çatlatıyosundur belki de :(

    YanıtlaSil
  8. oy damnoşkam çatlatamam ben seniii. hem sen silifkeden yeni gelmedin mii kuzum?

    YanıtlaSil
  9. yeni geldin yine giderim gitmek isterim :( ayrıca kıskançlığım geçtiğine göre söyleyebilirim ki taşların arasındaki ayak, çiçenk foton çok güzel çıkmış. tam bi serinlik, bakınca hissediliyor kuzum :D

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)