22 Ağustos 2011 Pazartesi

ben her şeyi düşünürüm...

Hem işliyor hem düşünüyor insan.

Ve hayaller kuruyor.

Bütün kış düşünülen tatili, gidilecek görülecek yerleri, Likya yolunu, denizi, havayı, kumu, çakılı ve bir kaç gün sonra gelecek Sevgili'yi, ona yapılacak pastayı, kurabiyeyi...

Kanaviçeleri işlerken düşündüm hepsini. O gelmeden bitireyim diye iki akşamdır bir elimde etamin bir elimde şablon, çabuk çabuk çarpılar atıyorum aklıma da, etamine de.

Her şey hazır gibi.

Çok az kaldıı ^_^




Kanaviçeleri de anneciğime hediye ettim, bir tanesi hemen vestiyerin önündeki yerini aldı :)



11 yorum:

  1. oğğ çok iyi ben de merak ediyorum ama merak etmekle kalıyor nasılsıdr nasıl yapılır nereden alınır istediğimiz motifler var mıdır diye çok iyimiş doğrusu.

    YanıtlaSil
  2. yapması o kadar basit ki tarihcim sadece sayılarına bakıp çarpılar atıyorsun şöyle : http://www.cross-stitch-centre.co.uk/acatalog/tutorial_2.jpg

    tuhafiyelerde etamin dediğimiz işleme kumaşını ve renk renk ipleri bulabilirsin. denemelisin çok zevkli ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel duruyor. Acıkçası ilk defa bir kaneviçeyi bu kadar tarz sahibi görüyorum diyebilirimm. Ne kadar güzel yaa bayıldım ben de mi yapsam acaba diye düşünüyorumm :))

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş..çerçevesine ayrıca hayran oldum:)

    YanıtlaSil
  5. bende bir ara çok meraklıydım kanaviçeye,bu arada çerçeve de çok güzelmiş :)bloguma beklerim

    http://rebeltakipte.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. pinkysim ne de güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Hamarat Pinkim diye boşuna demiyorum;))

    YanıtlaSil
  8. :)) yapması basit sadece sayılara bakıp çarpı atıyorsun demişsin ya bir yorumunda ah be şekercim herkes sen gibi muntazam işleyemiyor ama :) eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  9. --> Betulove; artık kanaviçeler böyle daha bi tarz sahibi ;) istiyorsan yap tabi, çok zevkli bir hobidir :)

    --> Zeynep; teşekkür ederim, çerçeveyi biz de bayılarak aldık annemle :)

    --> rebeltakipte; teşekkürler, ben de gelirim tabi :)

    --> çok teşekkürler Battadolcuum :)

    --> Yıldızım Kelebeğim diyorsa öyleyimdir canıım :))

    --> ay çok teşekkürler Ahucum senin beğenmene, muntazam bulmana çok sevindim :) çocukluk hobim ya benim ondan bana öyle geliyor galiba hiç bilmeyen yamuk çarpılar atabilir tabi benim ilk yaptığım tablom gibi :))

    YanıtlaSil
  10. evlilik vakti gelmiş de çatmış bile :D:D kaneviçe söylemesi bile zor bi kelime bence :D:D

    YanıtlaSil
  11. evlenmelik kıvama geldim sayılır Damnoşkam az kaldı :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)