23 Ağustos 2011 Salı

güneşin alnında, rüzgar saçlarında, dalgaların karşısında...

İki sene önce pazardan desenine, şile bezi kumaşına bayılarak bu eteği almıştım elbise yapmak için. Aldığımda yaz sonuydu, o yaza yetişmedi, giyemedim.



Geçen sene hadi değerlendirelim dedik annemle gidip merserize ip aldık. Benim uydurukçu annem kumaşın desenine bir desen uydurdu ve ördü büstiyer kısmını. Sonra biz onu çantasına koyduk ve unuttuk. {Hatta ben örüldüğünü de unutup ümidi kesmiştim.} Ta ki annem hobi çantalarını karıştırana kadar. Bir de baktık ki elbise sadece birleştirilmeyi bekliyor.



Ve birleştirdiik. Oldu mu şahane bir elbise.


Bu yaz bitmeden giyeyim artık değil mi? (^-^*) Denize giderken çok güzel olacak.


Vaay vaay vaay aşk beni bekler...

18 yorum:

  1. İnsanın içini açıyor , güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldımm maşallah analı kzılı pek yaratıcısınız:)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  4. mükemmel olmuş, ne iyi düşünmüşsünüz.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Uydurukçu falan değil annen canım;))

    çok güzel olmuş güle güle giy;)

    YanıtlaSil
  6. --> sağol Denizcim. iki senenin üstüne nihayet bitince benim de içim daha bi açıldı :)

    --> genetik galiba Tarihcim. geçen gün teyzem(kendisi terzi) kıza da bulaştırdık galiba diyordu anneme :))

    --> Benden Bişeyler; çok teşekkür ederiim :)

    --> çok teşekkürler Özgeciim :)

    --> iyi manada uydurukçu Kelebeğim güzel uyduran manasında ;)) teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  7. ahh ben o elbiseye bayılırımda ayılamam :)

    YanıtlaSil
  8. :)) deseni de kanaviçeli tabi daha çok seversin Ahucum :)

    YanıtlaSil
  9. valla şahane olmuş gerçekten, bende bloğuma beklerim
    http://baharmasali.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Çoook şık olmuş.Annenizin de sizin de elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. --> teşekkür ederim Mercancım :)

    --> bilirim sen seversin efil efil elbiseleri Damnoşkam :)

    --> teşekkürler Bahar, gelirim ben de ;)

    --> annem ve ben çok teşekkür ederiz Tarchin :)

    YanıtlaSil
  12. Oh! It's so sweet! I fell in love with this work!
    Welcome to my blog: http://fullmoontheedgeofthesoul.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. bide sile bezi yaaa.. daha ne olsunnn!!!

    YanıtlaSil
  14. --> thank you so much Nostromo :)

    --> şile bezi candır Seyhanım ;)

    YanıtlaSil
  15. Çok yaratıcı bir fikir ,valla tebrik ederim ! Üzerinizde eskisin .

    YanıtlaSil
  16. Red Riding Hood; çook teşekkür ederiim ^^

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)