23 Eylül 2011 Cuma

neden senle hiç durmadan vedalaşıp duruyoruz ki biz...

Dikkat: Bu yazıda kullanılan fotoğraflar Antalya'ya sonbahar gelmeden önce çekilmiştir. Yani geçen hafta.

Geçen hafta hava ne güzeldi. Hatta iki gün önce bile süperdi. Dayanamayıp tekrar Phaselis'e gitmiştik. Ama bugün sabaha karşı itibariyle şimşekler çaktı, gök gürledi hem de hala güneş yüzünü gösterirken. Sonra bir yağmur geldi, nehir gibi aktı sokaklardan, serinliğini bıraktı gitti.

Tamam tamam itiraf edeyim sonbaharı da seviyorum. Melankolisini, yağmurda evde oturup kitap okumacalarını, film izlemecelerini...

Neyse geldi gelen, yapacak bir şey yok. O da bir bahar sonuçta.

Ama şimdi geçen hafta deniz de süperdi.  Bulduğum deniz kabuklusu canlının terkettiği evi çok şirindi.


Sahaftan aldığım, her deniz sefamda parça parça okuduğum, okumalara kıyamadığım, hep merak ettiğim bir konuyu anlatan Ünlü Bestecilerin -hüzünlü- Hayat Hikayeleri adlı kitabım çok güzeldi.




Biz bu yazı çok sevdik bir daha gelsin..

13 yorum:

  1. yaza vedan çok artistik ve sanatsal olmuş. yağmurun kokusunu özlediğim için beni biraz rahatlattı bu havalar. fotoğraflara da bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. aah ben de özlemişim o kokuyu Tarihcim ben de. yaza ayıp olmasın diye böyle davranıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. fotoğraflar bir harika Şeker Pembem, bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. bi anda gelen sonbaharları sevmiyorum işte. mırk.

    YanıtlaSil
  5. --> teşekkür ederim Sibelcim, beğenmene sevindim :)

    --> ya hiç alıştırmadan geliyor ya da alıştırıyor da biz mesajları anlamamazlığa geliyoruz, bilemedim. yazdan kopmak kolay değil Damnoşkam :(

    YanıtlaSil
  6. son foto özellikle süper şeker pembem;))

    YanıtlaSil
  7. ben de bayılıyorum ona Kelebeğim. bakınca çektiğim zamanki sıcaklığı hatırlıyorum, mis gibi deniz kokusu geliyor burnuma :)

    YanıtlaSil
  8. Pinkycim, ne güzel fotoğraflar çekiyorsun öyle... Ben hakikaten bu yazdan hiçbir şey anlamadım, katılıyorum bir daha gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler Kutucuum ^^ dur ben bi kulağına fısıldayayım ilk fırsatta denizin güneşin, yine gelsin :)

    YanıtlaSil
  10. ama bu fotoğraflar çok güzel kitap da ilginç ayrıca..
    sevgilerimle
    seval

    YanıtlaSil
  11. bu yazı anlatan bi fotoğraf olsun istedim, bu çıktı Sevalcim. beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  12. pinky fotoğraflar süper! :)yine yaz gelsin istedim hem de nasıl!

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler canım :) ben yazla konuştum, göz açıp kapayıncaya kadar gelecekmiş yine Uniconcum ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)