9 Ekim 2011 Pazar

çok nostaljik bir pazar...

Hani nerede bakiim Parliament Sinema Kulübü izleyicileri?



Siz de duyunca gidiyor musunuz eskilere. Ben battaniye altındaymış hissine kapılıyorum. İzlediğim filmleri pek hatırlamasam da başlarkenki jenerik müziğini hep duyardım, sonra da uyuyakalırdım herhalde. Sadece 5-6 yaşlarındayken Geleceğe Dönüş serisini izlediğimi hatırlıyorum. İzlediğim ilk bilinkurguydu ve hayretler içinde kalmış olacağım ki izlediğim an bile aklımda. Çok sevmiştim, hala çok severim.

Nereden nereye atladım. Ne diyordum müziği duyunca giderim o banyolu, pembe yanaklı pazar akşamlarına, Karla Bonoff'un sesi kulaklarımda :) Aslında şarkı bir Linda Ronstadt ve Aaron Neville düetiymiş ama jenerik müziğini Karla Bonoff seslendirmiş. Daha önce yine içimde bir parliament pazar gecesi sineması nostaljisi depreşince şarkıyı bulup indirmiştim ve iki şarkıcının sesini ayırt edememiştim, yeni öğrendim.

Bir de bu jenerikten bana yadigar parlament mavisi rengi var ki bu rengi ne zaman zihnimde canlandırmaya kalksam jenerikteki ışıltılı New York manzarasının rengi gelir aklıma, hıı o renkti derim.

Lakin burada bu gece gökyüzü hiç de parlament mavisi değil, bulanık acayip bir renk. Yağmurla beraber fırtına var ve çok korkutuyor beni bu sesler. En iyisi müziği açıp duymamak.

İyi geceler pazar gecesi sinemacıları ^^

5 yorum:

  1. evet, 3 gündür çok fena hava Sibelcim. sağanak ve fırtına var. devrilen ağaçlar bile gördüm. havalimanında tüm uçuşlar iptal oldu, hatta okullar bile tatil oldu. bitse keşke bir an önce :(

    YanıtlaSil
  2. parlement sinema gecesi sayesinde güzel pazar gecelerimiz oldu. benim aklıma nedense gecenin rengi filmi geldi :)))

    şarkıda nostalji oldu sağolasın ;)
    festival insanı :D

    YanıtlaSil
  3. sondan üçüncü paragrafta yazdığın şeyden bahsedecektim ben de yazıyı okumaya başladığımda. beyinlerimize işlemiş bi mavi. ah ah

    YanıtlaSil
  4. --> gecenin rengi mii, ben yine uyuyakalmışım ya da izletmemişler Seyhancım :))

    --> en güzel mavi parlament mavisi Damnoşkam :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)