4 Ekim 2011 Salı

kırptırdım...

Ara ara kıvırcık saçlarımı gördünüz ama onları hiç düz görmemiştiniz değil mi? Yoksa ben mi hatırlamıyorum. Ama yok görmediniz. Ben de senede en fazla iki kere görüyorum zaten. Sanki saçımı düzleştirince bir daha lülelerim geri gelmeyecek hissine kapılıyorum.

Saçlarım önemli. {Ne bakımdan önemli? dedi sanki biri arkadan} Oturdum saydım çeyrek asırlık ömrümde üç defa uupuzun saçlarımı kısacık kestirmişim. İki tanesi öyle böyle kısa değil, bildiğiniz erkek saçı. Hal böyle olunca kuaföre gitmek bende bir korku halini aldı. 6. sınıfta ikinci defa saçlarım uçtuğunda pırasa saçlarım lüle oldu birden, bu da garip bir ayrıntı. İkinci kestirmem çok iyi olmuş aslında.



Bugün kuaför fazla uzamış dedi. Ben de biliyorum fazla uzun ama ben fönlü kullanmıyorumki. Lüle olunca topluyor yukarı haliyle ve o çok uzun görüntü kayboluyor. Uçlarının yıprandığını, inceldiğini farkedince kestiriyorum tabi çok uçmaması kaydıyla. İşte bugün 3 parmak kadar kestirdim, pişman değilim. Gerçekten çok uzamıştı ve güneşin, denizin, tuzun, boyanın etkisiyle yıpranmıştı. Ve böylece senelerdir vazgeçemediğim katlı kesimin son katları da gitti.


Şimdi saçlarım böyle açık halde ve sağa sola savuruyorum çocuk gibi :) Zaten ben hiç toplayamam çünkü toplayınca saç diplerim etim morarmış gibi ağrır. Bu çocukluktan gelen bir şey sanırım çünkü annem çocukken saçlarımı başım ağrır diye toplamazmış. Haklıymış, ağrıyor.

Şimdi size bir sorum var. Dökülme ve saç uçlarındaki kuruluğa önerebileceğiniz ürünler var mı? Saçlarım ne seyrek, ne gür, ne ince, ne kalın, ne yağlı,ne kuru. Herşeyi pek bi normal ama beyazlardan dolayı boyalı. Hadi saç sırlarınızı paylaşın benimle.

Yaz'dan özellikle bekliyorum güzel saçın sırlarını ;)

18 yorum:

  1. ooo süper harika on numara bronz bronzsn hala gözümden kaçtı sanma:)
    düzde çok yakışmıştır tabii benim fıstıgıma ama senin kıvırcıkların benim için bi başka:)

    çok şair vari yazmışım çaktırma:)

    YanıtlaSil
  2. Pinkycik, ne güzel kızsın sen öyle :)
    saç konusunda ben bahtsızım :),saçlarım hiç uzun olmadı, hatta her sene arkadaşlar özge nasıl oluyorda hep aynı boyda kestiriyorsun diyorlar, beni 10 yıldır tanıyanlarda şahit, hiç uzamadığına :).Eğer üşenmez isem, bademyağı,bepanthen,yumurta 3 lüsünü deneyeceğim.üşenmezsem.

    YanıtlaSil
  3. bitkisel yağlar işe yarıyor diye biliyorum Şeker Pembem. ayrıca biotherm miydi neydi bir şampuan var saç dökülmesini önleyici. kardeşim kullanıyor ve çok memnun... kuruluğa önlem olarakta nemlendirici yıkama sonrası kremler gerçekten iyi oluyor ;)

    YanıtlaSil
  4. böyle güzel bir bloğu geç keşfetem benim suçum çok güzel çalışmalar zevkle izleyeceğim

    YanıtlaSil
  5. Senin saçlarını ne zaman görsem önce maşallah diyorum sonra da böyle hiç uzun olmadı benim saçlarım diyorum.

    YanıtlaSil
  6. --> şair olmuşsun Pofiş kuzum sen :))

    kıvırcıklar hepimiz için bir başka. işte bu da senede bir gün tadında :)

    --> O senin güzelliğin annecivcik :) gerçekten uzamıyor mu, nasıl oluyor öyle? gece sen uyurken biri gizlice kesiyor olmasın uçlarından :)

    aa annem bepanthen serumlar alıp kırıyordu bir ara saçlarına. bir sorayım faydası olmuşmuydu.

    --> geçenlerde bademyağı, sarımsak yağı ve saf zeytinyağını yaptım Sibelcim ama onu arındırıcam diye daha çok döküldü saçlarım, arındırmanın bi yolunu bulsam çok faydalı. ben de bioblas kullandım şampuan ama faydasını göremedim. biotherm'i deneyeyim bide, o daha iyi sanırım. biraz krem maske araştırması yapayım ben bari sağol canım ;)

    --> çok teşekkür ederim Gönül Hanım. hoşgeldiniz bloguma :)

    YanıtlaSil
  7. --> sağol Kelebeğim beniim. uzatırsın belki birgün sen de, kökü sende nasılsa :)

    YanıtlaSil
  8. Allah nazarlardan saklasın saçlarını harika görünüyorlar
    Sakın bilmediğin bir kuaföre gitme satmak için keser alırlar onları maazallah

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim. yok yok kendi kuaförümden başkasına gitmem. ama zaten kesip peruk, çıtçıt vs yapılacak kadar da gür değil saçlarım.

    YanıtlaSil
  10. bu saç da yeterli peruk için saçlarını kesip ikiye bölerek kısa bir peruk yapılabilir sen dikkat et yine de

    YanıtlaSil
  11. tamam ederim, tanımadığım kuaförlere zaten gitmem de artık hiç gitmem :)

    YanıtlaSil
  12. yazıma koca bi BÖHÜHÜ diyerek başlamak istiyorum öncelikle.

    paylaşıma gelince: yılan yağı, tatlı badem yağı, hint yağı ve zeytinyağı karışımı benim gizli iksirim! şampuanına da azıcık bi çam terebentin koyuyosun mis oluyo mis. daha da ayrıntı için call me back beybe!

    YanıtlaSil
  13. uu sende bakım süper Damnoşkam. bu bakımla rapunzel olursun sen yakında, ağlama ;)

    çam terebentini şampuana karıştırmayı okudum geçen gün biryerde. madem sen de öneriyorsun deneyeyim ben :)

    YanıtlaSil
  14. çam terebentini çok işine yarar

    YanıtlaSil
  15. aldım ama daha karıştırmadım. kesin deneyeceğim onu.

    YanıtlaSil
  16. gel keselim şu saçlarını senin , daha sağlıklı uzatırsın tekrar

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)