24 Kasım 2011 Perşembe

annemin dolabından 2 ...

Geçen sene annemin dolabını keşfe çıktığımda hatırlarsanız ceketine el koymuştum.

Bu seneyse annemin dolabından iki parçaya el koydum.

Aslında bu ilk çantaya tam olarak el koydum da denemez çünkü tamamen bana vermiş değil, erken kalkan çantayı kapıyor :)


Lacivert, deri, çok bölmeli, çok kullanışlı bir çanta bu, çok sevdim. ♥


İkinci el koyduğum çantaysa aslında eskiden benim olan bir çanta, hatta ilk çantam. Üstündeki kalbinden, renginden dolayı çok severek kullanmıştım bir zamanlar. Sonra nedense ben bu çantayı anneme vermiştim. Seneler sonra baktım annem kullanıyor kıymete bindi, geri aldım :)  İyi ki benim ergen aklıma uyup atmamış güzel çantamı canım annem ♥


Bir lacivert aşkıdır gidiyor. Bir de güzel bir lacivert ayakkabı bulursam tamamdır. Ayakkabının az topuklu oxford olması tercih sebebidir. Görürseniz bana bi çıtlatıverin olur mu?

12 yorum:

  1. her iki çantada çok güzel. ana kız zevklisiniz vesselam ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu sene ben de takığım laciverte Pinkycim:)
    Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  3. ah o anne dolaplarından neler çıkmıyor ki :) çantalar çok hoş özellikle ikincisi harika:)

    YanıtlaSil
  4. kalpli çanta çok hoşuma gitti:)
    güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  5. Çantalar çok güzel yeniden güle güle kullan:)

    Annen ne güzel saklamış benim annem ise hiç bir şey saklamamış desem yeridir.Eski fotoğraflara baktıkça ahh ahh diyorum.O deri ceketlerin güzelliği beni benden alıyor.Öyle de çok kıyafeti varmış ki hiç mi saklamaz insan yahu:)

    Bu arada bloğunun yeni fotosuna bayıldım pembe vosvos ve cupcake harika!

    YanıtlaSil
  6. kalpli olanlı bende çok beğendim.
    erken kalkan kapar ha :)

    YanıtlaSil
  7. lacivert candır! ben de lacivert bi çanta beğenmiştim ama alışveriş havamda olmadığım için almamıştım. pişmanım. ayrıca spor olmayan başka bi lacivert çantam daha var her şeyle kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  8. benimde anane cantalarım var öyle.
    kullammıyormus, iplik cantası yapmıs!
    bi görsen. 70 li yıllarrrrr ;)

    YanıtlaSil
  9. sen ve annen, ben ve annemin tam tersisiniz yaa okudukça şaşırıyorumm :))
    kıskanıyorum da hani.
    biz tutamıyoruz hiçbirşeyi uzun süre :)

    YanıtlaSil
  10. Kalpli çanta çok tatlı. Böyle seyler görünce insan ben hep zevkliymisim de haberim yokmuş diyor :) :)

    YanıtlaSil
  11. --> teşekkür ederiz Sibelciim, siz de ana oğul çok tatlısınız, komiksiniiz :)

    --> sağol Kutucum, takılmayacak gibi değilki çok güzel bir renk :)

    --> Benden Bişeyler; her şey yeniden moda olunca bize de kurcalamak düşüyor dimi :)

    --> ρємвє вℓσğυм; kalpli, tini mini... benim de ilk çantam olmasından dolayı gözbebeğim ;)

    --> Kelebeğiim teşekkür ederiim. ben yorumlara cevap yazasıya kadar blogun fotosunu yine değiştirdim :)

    benim annem de atmış çoğunu hatta benim de attırdıklarım olmuştur ama kalanlar bizimdir artık. sen bir daha bak bence canım, vardır belki kenarda köşede kalan birşeyler ;)

    --> İkizbebekcim; erken kalkan kapıyor valla. civcikkız büyüsün siz de böyle olursunuz :))

    --> Damnoşkam; benim de hala alışverişte gözüm lacivertlere kayıyor da anneme alayım diyemiyorum :) ben de herşeyle kulanıyorum şimdi ama lacivert oxford alasım var herhalde :))

    --> Aycicim; kap kap kap :) benim de teyzemde var aynı durum, alıyorum hemen elinden :)

    --> Seyhancıım; biz de sıkılıyoruz da arada gözden uzak sakladıklarımız da oluyor. belki sen de ileride tutarsın canım ;)

    YanıtlaSil
  12. Betulove; doğru diyorsun canım, 10-11 sene önceki zevkimin şimdi beni memnun etmesi ayrı bir güzel :))

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)