3 Kasım 2011 Perşembe

yeni kitabım çıktı...

Yine ne çok yalnız bıraktım seni blogcuğum, kusura bakma. Çok oturamadım günlerdir bilgisayarın başına. Oturduğum zamansa iki tivit, iki mail atıyordum, diğer blogları okuyordum ve çıkıyordum.

Bir kpss yoluna baş koydum şimdi. Motivasyonumu en yüksek noktada tutup haftaya kursa başlayacağım. Hayırlısı olsun.

Daha olumlu bir insan olmaya karar verdim. Güzel düşündüm, hayal ettim ve aynen olduğunu gördüm.

Kendi kendimi hasta etmemeye karar verdim. Arada unuttum, sonra hatırladım, yine unuttum ve yine hatırladım. Ben iyiyim gerçekten dedim hep kendime.

Daha çok şükretmeye başladım. Daha mutlu uyanmaya başladım.

Daha yukarı bakmaya başladım  ve güneşle daha çok gözgöze gelmeye başladım.

Daha çok şarkı söyledim.

Daha önce, çook önce bir kitap yazdım, boynuma astım. Sana da daha şimdi gösterebildim. Böyle de hızlı bir insanım :)


İşte böyle cicim. Senden ne haber?

11 yorum:

  1. kitap yazdım diyince romanın çıktı sandım:)

    kpss miiii anacım sen de mi oyyyy

    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. hehe aşkın kitabını yazdım ama Tarihcim :))

    valla bindik bi alamete canım, hakkımızda hayırlısı olsun diyelim.

    YanıtlaSil
  3. harika bir şey bu bende öyle zannettim

    YanıtlaSil
  4. Canım bu iki şarkıyı da çooooook severim ama.

    yeni çıkan bu kitabını ilk bana imzalat;)


    süpersin,sınava da odaklandın,gerisi harika gelecek.

    ama bloğu da yalnız bırakma;)

    YanıtlaSil
  5. Hep iyi ol Pinky'cim:)
    Not: Kitaba bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. pinky yaa valla çok zevkli kızsın!!

    YanıtlaSil
  7. --> çok miniş ondan galiba ikiz Bebekcim :)

    --> Gönül; kandırdım hepinizii :)

    --> en huzur veren şarkılar listemden bu iki şarkı Kelebeğim :)

    hehe ilk sana imzalayacağım canım.

    ve tenefüslerde buraya uğrayacağım özlerim yoksaa ;)

    --> hep beraber çok iyi olalım Kutucuum. ve beğenmene sevindim :)

    --> o senin güzel bakışın Seyhancıım ;)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel kararlar almışsın ve uygulamışsın Pinkycim, hep bu yolda devam et diyorum...
    Kitabın da harika olmuş, iyi günlerde kullan ;)
    Mutlu bir bayram dilerim.
    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  9. yeni kitabın tek kelimeyle şahane canım.... bayramın kutlu olsunnn :)

    YanıtlaSil
  10. --> Öğrendim işin sırrını Nonicim, bundan sonra güzel şeyleri çekeceğim hayatıma hayal ederek ;) Teşekkür ederim. Sana da mutlu bayramlar, keyifli günler ve kocaman sevgiler :)

    --> Teşekkür ederim Sibelciim. Senin de bayramın kutlu olsun. Tibetciğimi de pamuk yanaklarından öperim :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)