14 Aralık 2011 Çarşamba

durum raporu...


Uykucu Pinky artık erkenden kalkıyor, öğrenciliğe tam gaz devam...

Geçen sabah güneşli bir güne uyandığımda karşıdaki binaların arasında deresinde bir dağ gözüme çarptı. Gece yağmur yağmıştı, sabah yağmurdan geriye bulutlar, kar ve güzel bir manzara kalmış. Saklıkent'e biraz kar birikmiş, haftasonu ailecek bir gezi düşünüyoruz. 9 sene oldu Saklıkent'e çıkmayalı, kara basmayalı, kar topu oynamayalı.

 Narin Pinky yine hasta, olumlamalara tam gaz devam...

İşte kışı bu yüzden daha az seviyorum. Soğuk hava ağzımdan, burnumdan, kulağımdan girince, bir de bol öğrencili, aksırıklı tıksırıklı sınıflarda nefes alıp verince hemen şifayı kapıveriyorum. Sesim öksürmekten gitti, artık borazan kıvamında. Göğsüm ağrıyor, karın kaslarım ağrıyor, hep öksürmekten. Dinleniyorum, geçecek... 


6 yorum:

  1. Sen bizim narin Pinky'mizsin, geçmişler olsun, çabucak iyileş:)

    YanıtlaSil
  2. sağol Kutucuum, ışık hızıyla iyileşiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Pembe kuzum geçmişler olsun sana,iyi ol sen hep canım Pinkim:)

    YanıtlaSil
  4. hemen iyi olurum ben bu güzel enerjinle Kelebeğim ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)