11 Aralık 2011 Pazar

günlerden bir gün seçtim...

Geçen Ramazan bayramıydı. 
O bunaltıcı sıcaklardan sonra bayram sabahı yağmur bize serinletici sürpriz yapmıştı. 
Kahvaltı ve bayramlaşmadan sonra deniz kenarına gitmiştik sevgiliyle yanımıza annemin bayram tatlısı kalburabastıyı da alıp.
Bayram sabahıydı ama tatilciler denizdeydi. 


Pepsi sevmem, artık zaten kolanın kendisini sevmem. İçmeyeli uzun zaman oldu, tadını unuttum. 
Garson buzlu çayımın yanında bu bardağı getirince, işin içine bayram da karışınca çocukluğuma gitmiştim, taa Ptt kampına, Lara'ya. 
O an kolanın tadını da hatırladım birden. Cam şişede kola daha güzeldi diye düşündüm.
Denize girenlere baktık, bayram telefonlarını açtık. Sonra kalktık Düden'e gittik. Böyle sulu bir gündü... 
Fotoğrafı görünce o güne gittim.
Yaz çabuk gelsin.
Mutlu bir pazar olsun blogcanlarım...

6 yorum:

  1. Bu sene çabucak geçti bari yaz da çabuk gelsin Pinkycim:)
    Not: Evet, şişede her zaman daha güzeldir, gazoz da cola da ;)

    YanıtlaSil
  2. Cam şişede kesinlikle daha güzel;)

    Ben de çok kola sevenlerden ve içenlerden değilim,çoook uzun zaman geçti mesela en son içtiğimin üzerinden.

    ama daha kışa yeni başladık sanki hı?

    YanıtlaSil
  3. fotoğrafın eskiden kalma reklam gibi tam da...

    YanıtlaSil
  4. tamam nostalji ypmışsın anladım sevdim de. bardağı görünce bende bi garip oldum o ayrı. ama yaz gelmesin dha dur yaaa.
    kar bilenem yağmadıı!!!

    YanıtlaSil
  5. Kutucum; bence de çabuk geçti yine bekleriz :)

    İkizbebekcim; nostalji hep güzel :)

    Yıldızım; ben şimdiden yazı özledim canım. bir de ısınamıyorum bu sene ondan galiba.

    Tibetciğimin annesi; bende öle bir duygu uyandırınca o efekti kattım canım :)

    Seyhancım; buraya kar yağdıı. bir sonraki posttaaa :) soğuğu da seviyorum ama sıcağı daha fazla :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)