15 Aralık 2011 Perşembe

kuş diyor başka bir şey demiyor...

Kuşları çok seviyorum, kuşlu bir şey gördüğümde dayanamıyorum.

Bu cüzdanın kumaşını Haziran ayında  Pofişimle birlikte Ankara'da gezerken almıştım  (^_^*)  Kumaş görünce aklıma ilk önce cüzdan dikmek geldiğinden bunu da bir cüzdana dönüştürdüm yine ellerimle. {Bi makine alamadık}


İç astarını sarı kalplerden yaptım. Bu sefer evi aradım taradım elyaf buldum, daha kabarık oldu.


Bakışa bak bakışa...


Küçüklüğümden beri evimiz hiç kuşsuz olmadı, muhabbet, güvercin ve saka besledim. Ve yeri gelmişken buradan bana kuş almak isteyen şanslı kişiye hayalimdeki kuşları söyleyeyim :)

Hayalimdeki ilk kuş Gouldian Finch (Gökkuşağı İspinozu). Seneler önce bir alışveriş merkezinin bahar şenliğinde gördüğümde vurulmuştum bu kuşa. Filmlerdeki gibi seneler sonra yine karşılaşınca adını, öğrendim.



Sonra bir Black-capped Chickadee (Karakafalı baştankara) 'ye de hayır demem, bağrıma basarım. ihihihii....




Bir de seyretmekten çok keyif aldığım son derece girişken Ankara güvercinleri var ;)


Cik cik cik cik....

9 yorum:

  1. Yaşasın kuş kardeşliği:D
    Çanta şahane olmuş, eline sağlık Pinky'cim:)

    YanıtlaSil
  2. Babam çok sever kuşları,senelerdir kuş besler ama annem son zamanlarda isyanlarda olduğu için şimdi evde hiç kuş yok,babam da dün dert yandı bana:(

    YanıtlaSil
  3. Kutucum; senin kuşları çok merak ediyorum. arada bize de uçup gelseler ya misafirliğe :)

    Kelebeğim; çok iyi anlıyorum babanı. anneler hep isyan ediyor galiba canım :( geçen gün başka bir anne bana getirmeyi düşünmüş kuşlarını isyanından ama annem isyan eder diye getirmemiş :) böyle de anlıyorlar birbirlerini.

    YanıtlaSil
  4. hiç kuş besleyen biri kötü olur mu? :)

    YanıtlaSil
  5. olmaz herhalde Seyhancım, olursa da kuş sakinleştirir, iyileştirir pamuk kalbiyle :)

    YanıtlaSil
  6. serçeler hep parmağımdakiii Mercancım :)

    YanıtlaSil
  7. ellerıne emeklerıne sağlık canım cok guzel bır cüzdan olmuş

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim Zeymuran :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)