31 Aralık 2011 Cumartesi

pembe yıllar...

"Bu sene yeni yıla pembe girmeye karar verdim" dedim,
"Sen hep pembesin Pinkishko" dedi.

Ama ben yeni yıla hep kırmızı yılbaşı kazağımla, geyik boynuzu tacımla girerdim.
Bu sene uçuk pembe kazağımla ve tavşan tacımla girmeye karar verdim, toz pembe bir yıl olsun diye. 
Ben bunu neden daha önce düşünemedim :)



{Bu arada yanaklarıma bir ağrı girdi, hayırdır inşallah... Senenin son problemi olsun.}

Sizin de yeni yılınız toz pembe olsun, kalbinizden geçen her güzellik sizi bulsun. 
İşiniz gücünüz hep rast gitsin,
Şeridiniz hep açık, şansınız bol olsun.

{hihihihihiii ay çok güldüm. Yanağımın ağrısının sebebini annem buldu, problem meğer tavşan tacıymış, kafamı sıkıştırmış. Tavşan olmak zormuş arkidişler :) Neyse şimdi çıkarayım da, 12'ye 5 kala tekrar takarım}

Yanaklarınıza ve karnınıza ağrılar girsin ama gülmekten :)
Huzurunuz, keyfiniz ve en önemlisi sağlığınız sonsuz olsun.
Mutlu, mutlu ve çooook mutlu bir yıl dilerim hepinize.
Yeni yılınız kutlu olsun!
Kocaman sevgilerimle...
♥♥♥



12 yorum:

  1. O halde toz pembe günlerle dolu yumuşacık güzel bir yıl olsun. İyi Seneler :)

    YanıtlaSil
  2. okuyamadım yazdıklarını karakterler farklı diye ;)

    YanıtlaSil
  3. --> evet yumuşacık pamuk gibi bir yıl olsun. İyi seneler Joeycim :)

    --> aa benim bilgisayarlardan bakınca bir problem yok gibi gözüküyor ondan farketmedim Kelebeğim. neden gözükmüyor ki kurcalıyorum ama bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  4. aminn hep gülelim hep sevinelim sağlıklı ollaım mutlu kalalım isteklerimiz gerçekleşsin kırgınlıklar hiç olmasın pespembe bir yıl geçirelim:)

    YanıtlaSil
  5. toz pembe olsun mavi de olsun tüm sevdiğimiz renkler olsun canım benimmm;))

    YanıtlaSil
  6. ama Pinkishko değişiklik yapmak istiyorsan toz pembe değil, şeker pembeyi seçmeliydin _yaptığın değişikliğe nazire yaptım, yetmedi birde açıkladım.
    :)

    bende mutlu seneler diliyorum, en pembesinden ;)

    YanıtlaSil
  7. --> inşallah Tarihcim, güzellikler başını döndürsün yeni yılda ;)

    --> mavi de olsun tabi Kelebeğim gökyüzü gibi ışıl ışıl olsun. sonra beyazlar da olsun gülen suratlı pamuk bulutların renginden :)

    --> evrene mesaj olarak tırnaklarımda şeker pembeyi seçtim Seyhancım o olur mu :) Mutlu seneler canım

    YanıtlaSil
  8. o ne saçlar:)) nefis...
    Pembe seneler canım

    YanıtlaSil
  9. güzel pinkicanımm!
    nice nice mutlu, kutlu, keyif ve huzur dolu [hemm..bir de sağlık tabii, hatta en başta sağlık] bir yıl bizimle olsunnn!
    güzelcecik dileklerine can-ı gönülden katılıyorumm tatlımmm :))

    hep birlikte müthiş bir yıl geçirmek dileğiyle!
    öpüyorum pembiş yanaklarından pembiş tavşan! :)

    YanıtlaSil
  10. burası çok daha güzel olmuş! güle güle yaz pinkicim. öperim ve yeniden yeniden kutlarım yeni yılını =)

    YanıtlaSil
  11. --> Rapunzel Yazcığımla kapışırız Denizcim :)) Pespembe seneler...

    --> Küçükhanımcııım yine enerji dolduruverdin içimi :) Şahane bir yıl olsun, enerjik, sağlıklı, musmutluu, pembiş olsun... Ben de öperim kocaman kocaman canım :)

    --> Damnoşkaam atlıkarıncalı filan daha bi lunapark gibi oldu buraları sen görmeyeli :) mutlu ve tatlı yıllaar! ben de öperim kuzuçem tatlı yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  12. Ne tatlı olmuşsun o taçla Pinkisho, en pembesinden bir yıl diliyorum sana:)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)