10 Ocak 2012 Salı

ciciler, biciler, pisiler...


Google aramalarında biri beni "yeni oysho pijamalarım" diye arayıp bulunca bari yenileri paylaşayım dedim. Bu sezonki şekerler bunlar; biri pisili, biri Hello Kitty'li, yani ikisi de pisipisili. Gittiğim gün şansıma indirime girdiği gündü, henüz her şey derli topluydu, her şey kavanozların üzerinde yazdığı gibi "ilk açan siz olun" tadındaydı :)  

Ama mesela aynı şeyi Massimo Dutti için söyleyemeyeceğim. Her şey yerlerdeydi, kocaman giysi dağları vardı, tam bir pazar yeriydi. Arkama bakmadan kaçtım desem yeridir. 

İndirim çılgınlığı başladığına ve indirimin ilk günü hengamesini de atlattığımıza göre avmlere haftasonu gitmek yasak olsun bize.




10 yorum:

  1. çok tatlıııııı:)) pembenin desenler süpper kurabiyeye bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. kurabiye adamm:)bayılırım çok güzeller!

    YanıtlaSil
  3. Pinkycim, tatlı rüyalar gör, çok güzelmiş pijamalar:)

    YanıtlaSil
  4. görselleri görünce gene oysho ya gidilmiş dedim ;)

    YanıtlaSil
  5. Rgüle güle giy ve her giydiğinde böyle toz pembeli bebek mavili rüyalar gör;))

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim Arkidişlerim (^_^*)

    YanıtlaSil
  7. sağdakini ablama hediye ettim ben de, o da çok seviyo hello kittyi :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle giy, bayıldımmm!

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)