25 Ocak 2012 Çarşamba

hakkımda 7 şey...

Yıldızım Kelebeğim beni uzun zaman önce mimlemişti. Ben tabi bir süre düşündüm ve nihayet düşünmelerimin sonuna geldim. Buyrunuz efendim...


1) Bazen rüya aleminde gibi hareket ederim. Her zaman değil tabi ya mutluluktan ya da telaştan böyle olurum. Bazen güldürmek için bilinçli yaptığım saftiriklikler de olur, bana "sus Aysu" desinler isterim :)

2) Sokakta kuşlarla, kedilerle, köpeklerle konuşurum, mutlaka hal hatır ederim.

3) Yeni bir huy edindim, sesli düşünüyorum. Kötü şeyler söylemiyorum ama kendime sesli komutlar vermemeliyim bence "hadi gidelim Pinky" gibi, garip duruyor :)

4) İmaları, laf çarpmaları hiç anlamam. Anlarsam da aylar sonra falan aklıma gelir de düşünürsem beelki anlarım. {jeton köşeli biraz} 

5) Alışveriş poşetlerini her seferinde düzgünce katlarım. Yediğim abur cuburun ambalajlarını düzgünce açar, sonra işim bitince ip gibi uzun uzun katlar bir de düğüm atarım. Çocukken bunu ilk yaptığımda çöpte buruşturulup atılanlara göre daha az yer kaplasın diye yapmıştım, aman ne büyük bir çözümmüş, çocuk aklı işte :) Ama hala vazgeçemiyorum bu alışkanlıktan.

6) Tabaktaki cipslerin, çerezlerin  ve bisküvilerin hep kırılmış, diğerlerine göre şekli bozulmuş olanlarını yerim. Sonradan farkettim sanırım düzgün olanlarının tabakta düzgün düzgün durması beni mutlu ediyor. Nizam takıntım var galiba. Sokakta da çizgilere basmadan yürümeye çalışırım, nereden bildiniz?

7) Küçükken biraz saftiriktim. 1. maddeye göre hala devam ediyor ama neyse... Efendim bir gün ben yine küçükken Arena programının reklamını izlerken "kemerlerinizi sıkı bağlayın, inanamayacaksınız..." sözünü duyunca, üst komşumuzun kızını da balkonda görünce seslenmiştim "Ayşee Arena'yı izlerken kemerini sıkı bağla diye" , kız da beni dinlemiş, kemerini bağlayıp programı izlemiş :) Ben mi? İzlemeden uyumuşum. Ertesi gün kız bana "Kemerimi sonuna kadar sıktım, izledim ama hiçbir şey olmadı Pinky" dedi. :)) Sonradan anladık ki mecaz anlam diye birşey varmış.

Böyle bir Pinky'yim işte ben.


5 yorum:

  1. Çok çok tatlı bir Pinkysin sen ;)

    YanıtlaSil
  2. haha arena olayı gülümsetti ya :) çocukluk işte, ama bazen ara ara saflığımız tutmuyo diil :)

    YanıtlaSil
  3. bi de şeker pembesiyim demeliydin ;)

    YanıtlaSil
  4. jetonunu sevsinler :)))

    YanıtlaSil
  5. çerez moduna bayıldım pinkican, obsesyon güzel şey bazen ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)