9 Ocak 2012 Pazartesi

havadan sudan...

Bu hafta sonu kuzenimin hayırlı bir işi için Isparta yollarına düştük. Gündüz giderken yağmurla fırtınayla gittik, gece dönerken karla geldik. Gideceğimiz yere yaklaşırken gece buralara kar yağabileceğinin mesajını almış olmalıydık ama dağlardaki kara, manzaranın güzelliğine bakıp anlayamamışız. 


Dönüşte tüm yol karlı değildi, iki yerde kara yakalandık. Ama ne kar, lapa lapa, hipnotize edici, tek bir noktadan çıkar gibi. Yoksa kar hep öyle mi yağar, bilemedim ben kar fakiri :) İşte böyle bir sevinçle, mutlulukla, şaşkınlıkla ve pür dikkat bir şekilde evimizin yolunu bulduk.


Aslında bu gittiğimiz yere baharda kiraz ağaçları çiçek açmışken veya yazın kirazlar toplanırken de gitmek lazım. Burada toplanan kirazlar hep dışarıya ihraç ediliyor, iyi kalite, kocaman kocaman, tatlı, sulu, hmmm...

2 yorum:

  1. ilk fotoya baktım beyaz bişi geçti diyorum yok yok geçmedi aaa sonra bakarım ki pembe diyarda karlar yağmaya başlamış.

    pinkim bak başka bir blog falan düşünürsen adını da bulmuş oldum pembe diyar;))

    YanıtlaSil
  2. pembe diyarlara kış geldi Kelebeğim :) pembe diyar güzel isimmiş, aklımın bir köşesinde dursun ;)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)