25 Şubat 2012 Cumartesi

cildimi seviyorum...

Ben eskiden paraben nedir bilmezdim a dostlar. Sadece dermokozmetiğin sağlıklı olduğuna inanır La Roche Posay ve Vichy'le güzelce anlaşır, mis gibi cildimle yuvarlanır giderdim. Taa ki nemlendiricim bitip sloganıyla tezat Olay denen o nemlendiriciden alasıya kadar. {Nerden bu hataya düştüm hiç bilmiyorum} Krem yüzümde sivilcemsi ama sivilce olmayan garip kızarıklıklar yaparak cildimi mahvetti, alerjilere sevk etti. Sonra farkettik ki annemde de aynı sorunlar var. Biraz internette gezince öğrendim ki bizim bu kremlerin içinde paraben varmış, zararlıymış.. Kimbilir daha neler vardı da cildimiz böyle tepki gösterdi. Hay bin kunduz, ne kadar cahilmişim bu konuda. İki gündür biraz da olsa bilgi sahibi oldum.

Sonra dün eczane yollarına düştüm. Tam yolun yarısında Vichy amblemi gördüğüm eczaneye belki La Roche Posay de vardır diyerek girdim, yokmuş ama içeride Frei markasının ürün danışmanı varmış. Frei bir Alman dermokozmetik markasıymış. İlk defa gördüğüm bir marka ama TC. Sağlık Bakanlığı ve FDA onayını gördüm, içinde paraben olmadığına ikna oldum, yaradana sığındım ve denemeye karar verdim. Ürünleri iki gündür kullanıyorum temizlik ve nemlenme hissi diğer kullandığım dermokozmetiklerle aynı ve rahatsızlık yaşamadım. Bakalaım ilerleyen zamanlarda ne olacak. Umarım cildim eski haline çabucak döner.

Bu Frei Sensitive Balance Cilt Temizleme Kremi;

Bu da Frei Sensitive Balance SPF-15 Gündüz Kremi;         

Meraklısına, anlayanına; Fotoğraflar tıklayınca büyüyor ve içerikleri okunuyor. İnşallah yazdığı ve danışmanın anlattığı gibi parabensiz, parafinsiz, alkolsüz, silikonsuz, renklendiricisiz, PEG ve PEG bileşenleri içermeyen bir üründür.

Çok sağlıklı günler blogcanlarım...

6 yorum:

  1. el kreminden başka bir şey kullanamıyorum.
    alıyorum ama o kadar üşengecim ki...
    çok kıskandım seni parbeni bile araştırmışsın!!

    ben çabuk mu yaşlanacağım yaa :(

    YanıtlaSil
  2. Seyhancım; cildim kuruyup gerilmese benim de aklıma gelmezdi birşeyler sürmek ama o daha çok rahatsız ediyor. bu parabenden uzak durmak lazım ama herşey de var. bir de kremsizlikten değil de güneş koruyucusuzluktan daha çok yaşlanıyor ciltler benim bildiğim. güneşli günlerde yaz-kış cildini koru canım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende de Loreal alerji yapmıştı, kulaklarım, cildim ve ellerim pütür pütür o cildiyeci senin bu cildiyeci benim gezmiştim.

    yaşayarak öğreniyoruz işte kuşum.

    YanıtlaSil
  4. o pütürlüğü biliyorum kuzum :( benim de bacaklarımı bir selülit kremi öyle yapmıştı, doktor kortizonla hemen geçer ama sen kendiliğinden geçmesini bekle demişti ama geçmesi uzun sürmüştü. dün bütün loreal moreal ne varsa çöpe attım içindekileri okuyunca.

    YanıtlaSil
  5. benim de ellerime neutrogena yapmıştı yanıyor gibi olmuştu bir de sürünce kırmızı sivilcelerle birlikte.

    ben de ellerim s.o.s verdi diye almıştım daha fena olmuştu.

    krem konusunda cilt ürünleri konusunda body shop ürünlerini tek geçerim;))

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun bir daha olmasın Kelebeğim. ben de TBS'un body butter'larını ve duş jellerini çok seviyorum ama hiç yüz ürünlerini denemedim.

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)