12 Şubat 2012 Pazar

Heey, napıyorsun arkidişim?..

Nasılsın, iyi misin?

Ben de iyiyim işte.
Bu ara bol bol kar gördüm, hem de derya deniz,
Sevgilimi gördüm tatlı tatlı en tatlı,
Havaalanında sis dolayısıyla uzun bir süre kalakaldım falan filan,
Evime, aileme kavuştum, uyudum dinlendim güzel güzel...

Şimdi iyiyim işte, avuçlarım kaşınıyor yeni bir şeyler yapmak için aranıyorum. Hobi sevgisi böyle bir şey.

Bambi'nin arkadaşı tavşan Thumper bu dişlek arkidiş ve benim yakamı süslüyor.
Thumper ararken bu çıktı karşıma ama daha çok Bugs Bunny'e benziyor.
 Onun gibi dişlek, onun gibi tombul yanak.

6 yorum:

  1. kar görebilmene çok sevindim:)) arkidişte pek tatlı maşallah ojen süppermiş tam uyumlu olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. bu arkidiş senin kadar tatlı;)

    YanıtlaSil
  3. bir akdenizlinin kara doymasına çok mutlu oldum!

    YanıtlaSil
  4. özlettin kendini arkidiş ;)

    YanıtlaSil
  5. bendeki arkideş selam söylüyor sendekine :)
    çok yaz hep yaz seni okumayı çok sevıoore ben:)

    YanıtlaSil
  6. Tarihcim; gökyüzünden heryeri bembeyaz görmeye başladığımda bir gülmedir aldı beni, ağzımı kapatamadım inan :) insan özeniyor tabi. aa ojemi uydurmazsam olmaz, arkidiş küser :))

    Kelebeğim; hayııır senin kadar tatlı canım :)

    Damnoşkam; hem de nasıl doydum iki günde canım, üstünde yürümeyi bile öğrendim :))

    Seyhancım; ben de özledim sizi arkidişim ya, daha çok gelicem daha çok inşallah...

    Pofişiiim; ay arkidişi taktığın zaman onu sevişin geldi aklıma :)) ne şekersin sen yaa :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)