8 Mart 2012 Perşembe

friendship bracelet...

Uzun zamandır bu dostluk bilezikleri ilgimi çekiyordu, yapmak istiyordum, kısmet bu zamanaymış.


 Meğer yapımı çok kolaymış. 




 Hoşunuza gider ve denemek isterseniz öğrenmemi sağlayan şuşu ve şu adresleri tavsiye ederim. 

Ayrıca youtube'da da ararsanız çeşitli videolar bulabilirsiniz. 

Ben ilk üçünü şu yazımda görülen Nako - Pırlanta iplerle, dördüncüyü ise Domino 8 numara merserize nakış ipliğiyle yaptım. Bir de metal peace veya kalp bulursam şu fotoğrafdaki gibi yapmak istiyorum.

♥♥♥
Cemreler birer birer düştü, bahar gelsin, yaz gelsin de renk renk, model model dostluk bilezikleri bileklerimizi süslesin.

8 yorum:

  1. Çok güzel bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. süper olmuşlar Şeker Pembem. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. :) biliyormusun beni 14 yaşıma götürdün.
    o zamanlar çok yapardık bunlardan.
    sonra arkadaş olurduk...

    YanıtlaSil
  4. tatlıymış, güle güle tak...

    YanıtlaSil
  5. Gök kuşağı gibi olana bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bayıldım! biraz daha pastellerini yapabiler miyim azaba?

    YanıtlaSil
  7. ben onları çok severim.pinkcik bizede yapsana takalım :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)