7 Nisan 2012 Cumartesi

çiçek...

Damnoşkamın "unutulmuş buralar" yorumuyla bi silkelendim kendime geldim, unutmadım ben seni blogum. Biraz dersten, koşturmadan, biraz da kendimi daha iyi hissetmek istememden süründürüyordum bu postu kaç gündür.Yoksa herkesi çok özledim, blogumu çok özledim. Yorumlarıma bile cevap veremedim malesef. Anlarsın sen beni anlarsın, anlayışlısın. Ama işte geldim buradayım ^^

Ben seninle ilgilenemezken bahar geldi, doğa uyandı, dallar filizlendi, çiçekler açtı, balkonum çiçeklendi, ben çiçek ekmek yaptıım. Ben bu sene daha çok mutfağa girer oldum. Yemek için değil canım. Pasta, tatlı, kurabiye yapmak varken, ilahi :)

Bir de ekmek denemeleri var tabi. Yulaf ekmeğini çok severim. Ee o zaman kendim neden yapmayayım dedim ve şundan yararlanaraktan çiçek ekmeğimi yaptım. Şu anda aklımdaki şey ise kuş yemi gibi olan ama severek tükettiğim probiyotik müsliyi kullanarak şu kurabiyelerden yapmak ve evdekilere de yedirebilmek :)



{Sutera}

{Geçen bahar tohumunu ektiğim, çiçeğini bu bahar açıp beni sevindiren Morning Glory}

Bu mis kokulu bahar hepinize güzellikler getirsin, neşe getirsin, içinizde çiçekler açsın, kış uçsun gitsin.

Mutlu bir bahar dilerim blogcanlarım. 

Son olarak buradayım, her şey yolunda ;)


****Blogu o kadar unutmuşum ki ya da görünüm değiştiğinden de olabilir ben Damnoşkam ve Ozax'dan gelen iki yorumu tam yayınlayacakken elim sağa kaydı ve sil'e bastım :( Çok yanlışlıkla oldu, çok üzüldüm. Çok çok pardon kızlar. 

5 yorum:

  1. yaaa bende balkonuma çiçek istiyorummmm bi de maydonoz falan isiyorum:D
    yiyeceğim şeyler olsa daha çok ilgilenirim sanki.
    öptüm seni becerikli kız ;)

    YanıtlaSil
  2. ben salatalara koymak için buğday çimi de ektim canım, hemen de boy verdiler. sen de ek tabi biraz yeşillik ;) ben de öptüm seni Seyhancım

    YanıtlaSil
  3. Dalmo o kadar haklı ki boş kalmasın buralar;)

    YanıtlaSil
  4. Özletmeyelim lütfen kendimizi Pinkylerin güzeli:)

    YanıtlaSil
  5. Kelebeğim; istemeden oldu vallahi, öperim seni çok ;)

    Kutucum; peki Kutuların en tatlısı :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)