30 Nisan 2012 Pazartesi

stresmiş, peh! sensin stres...


Bu ara neyimden dert yansam sebep olarak karşıma stres çıkıyor. Halbuki benim dallarımda hep pembe çiçekler açıyor. 


Garip olan kendimi hiç stresli hissetmemem. Sanırım ben de gizli stres var, hani şu gizli şeker gibi. Stres yüklemesi yapıp ölçüyorlar ve hoop stres var sen de ondan bu diyorlar. Bir KBB'cı da boynumun kaskatı olduğu bir esnada "işe gir geçer" dedi, şaka gibi. Tam şu anda KPSS'yi filan bir kenara bırakıp işe gireyim,olur. Ben ne için uğraşıyorum acabaağ? Bu sadece bir sorun tabi ki Allah beterinden korusun ama işte bu bütün gün kamyon çarpmış gibi sersem sersem yatmama engel olmuyor. Bir de çarptığım kapıların çerçeveleri var o konuya hiç girmeyeyim.

Öyle işte gizli stres, çağın hastalığı, diğer her şeyin sebebi. Az biraz meditasyon yapalım, geçer.

8 yorum:

  1. Pinkisho, ben de mütemadiyen kapıya, masaya çarparım, kendimi, rotbalansım bozuk benim de galiba:)

    YanıtlaSil
  2. doğru Kutucum rotbalans ayarımız bozulmuş bizim, sürekli sola çekiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. Şeker pembem stres senden uzak olsun,senin kapına uğramasın seni de hiç hasta etmesin

    YanıtlaSil
  4. kapıdan kovuyoruz bacadan giriyor Kelebeğim ama şimdi senin dileklerin kalkan olur bana en güzelinden ;)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. erguvan ağacıymış adı. ilk defa gördüm, hayran kaldım :)

      Sil
  6. Ne stresi ,bu bloga girdiğimden beri renklerle huzura erdim resmen :)Çok keyifli bir blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaah teşekkür ederim Padme. İste benim de stresden kaçtığım pembe dünyam burası ;)

      Sil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)