18 Ağustos 2012 Cumartesi

nerede kalmıştık...

En son derse gidiyordum filan, sonra benim devreler yandı, paçalar tutuştu, yumurta kapıya dayandı ve sonunda sonsuz bir rehavetin ardından nişan telaşım başladı diyeyim, sen anla nerede olduğumu blogcum. 

Araya bir iki stres mahsulünü sıkıştırıp, onları kızgın yağda pembeleşinceye kadar kavurduktan sonra ocağın altını kapattım, unuttum, olumladım, dua ettim gitti, gidecek. Sağlık olsun, her şeyin başı sağlık. 

İtiraf ediyorum sırf sana benziyor diye biraz twitter'a, biraz da instagram'a usulca sokulup "merhaba" dedim ve galiba seni aldattım. 
Böyle işte. 

Bu yazıya da bu görseli uygun buldum, sanırım mis kokulu diye.

Şekildeki lavanta kesesi yapmak için yanıp tutuştuğum bir şeydi, yaptım, oldu. Mutlu oldum  (^_^*)

O zaman ben şimdiden herkese mis kokulu bir bayram dilerim.

Sevgi dolu, mutlu ve çok tatlı bir bayram olsun.


2 yorum:

  1. canımmmmm hayırlı olsun
    madem öyle haklısın telaşın çok olur şimdi senin ve twitter ve instagram kimleri blogtan sogutmadı ki..
    ben özellikle uzak duruyorum ancak bi twitter hesabı aldım sırf aklıma gelen isim kapılmasın diye.. bakarsın bi iki çiziktirmeye başlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Seyhanım :) tatlı telaşlar işte.

      aa madem almışsın iki çiziktir canıım. hem hesabını bize de söyle hal hatır edelim ama tespitlerini bloga sakla olur mu? :)) böylece güzel blogundan soğumazsın ;)

      Sil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)