27 Eylül 2012 Perşembe

♥09.09.2012♥

Buraya da bir not düşmek istedim bu tarihi. 8 senenin sonunda nişanlandık biz sevgilimle. Okuldu, askerlikti, işti derken bu zamana geldik. Kimine göre geç olsa da bize göre hiç değil. Düşününce çok güzeldi bu geçen seneler, ayrı yerlerde olsak bile...

Gelelim pudra pembesi detaylara :)

Nişan yastığımı kendim işledim. Ne yapabilirim diye biraz araştırınca bu fikri buldum ve hiç durur muyum hemen yaptım.


Elbisem de pudra pembesiydi ve etamin gibi bir dokuması vardı :)


Çikolatam da,


Zevkle hazırladığım nişan şekerlerim de,


Ve tabiki pastam da. 


Koşturmacalı, çook heyecanlı bir dönem geçirdim. Sonra o gün gelince, her şey tıkırında olunca hepsi o gönül rahatlığıyla unutuluyor ve geriye işte böyle bir pembelik kalıyor. 

Darısı tüm sevenlerin başına (^_^*)

Ve düğünümüze...

 ♥ 

20 yorum:

  1. caniiiiim ne kadar da guzel her ayrintin, mutlulugunuz daim olsunnn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Berilcim :) Darısı dileyen herkesin başına :*

      Sil
  2. çok sevindim Şeker Pembem. Toz pembe bir ömür diliyorum ikinize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sibelcim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Canım ya asıl sen pembe bir kelebeksin💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden öğreniyorum kelebek olmayı güzel Kelebeğim :*

      Sil
  4. Mutluluklarrrr dilerimmmmm hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  5. Allah tastamamına erdirsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nabrutcum, sağol canım :)

      Sil
  6. boşuna sana pinkişko demiyoruzzzz :))
    çok hoş bunlar. hepsi ayrı ayrı.
    yastığa ise bayıldım bayıldım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adımın hakkını vereyim dedim Seyhanım. Sen dükünü bulduğunda sana da yapalım bu hazırlıklardan ;)

      Sil
  7. Amiiiin diyorum:)
    İnanır mısın tam da senden beklediğim incelik ve asilliğe sahip bir nişan hazırlığı. Bir gün nişanlanırsam yanımda olmanı isteyeceğim şimdiden bilesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim. Senin hazırlıklarının da aynen böyle pudra tadında olacağına eminim canım. Tabiki olurum, eğer fiziken olamazsam bile uzaktanda olsa elimden geldiğince yardımcı olmayı çok isterim ;)

      Sil
  8. hersey cok güzel görünüyor, detaylara yansiyan incelik ve düsüncelilik hic eksik olmasin insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bir pamuk şeker! Ben çok severim pamuk şekeri, blogumun adından bellidir :) Çok teşekkür ederim Pamuk Şekercim. Blogunu şimdi gördüm, ben de senin detaylarına bayıldım. Tanıştığıma memnun oldum :)

      Sil
  9. blogunla yeni karşılaştım çok güzelmişş..ayrıca tebrik ederim ve ömür boyu mutlulular ne kadar tatlı detaylarla süslü bir nişan:) yanlış anlamadıysam seninde yarin uzaklarda benimki gibi ankara'da.eğer öyleyse evlenince ankaradamı yaşıcaksın çok merak ettim sorun olmazsa paylaşırmısın benimle? =)

    YanıtlaSil
  10. Cok teşekkür ederiiim :) evet Nisanlimla uzun zamandır ayrı yerlerdeyiz, o Ankara'da. Evlenince Ankara'da yasayacağız. Allah sevenleri kavuştursun sevgili Pln ve bloguma hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ankarayı çok sever ve çok çabuk alışırsın.ben izmirden nasıl kopupta ankara'ya gidicem bilmiyorum ucunda sevgiliye kavuşmak olsada zor yani.neyse en azından bi arkadaşı garantiledim seni bulucamm:P şaka bi yana umarım herşey gönlünce olur tmm ben artık susuyorum ve gidiyorum :D hoşçakal..

      Sil
    2. Sevgili olarak cok zaman geçirdiğimizden midir nedir cok seviyorum ben Ankara'yi :) yaşarken nasıl olur, Antalya'yi nasıl bırakacağım yaşadıkca göreceğiz artık. Umarım ikimiz icin de hersey cok güzel olur ;)

      Sil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)